Direktlänk till inlägg 7 november 2008

JAG har shoppat!

Av Persilja - 7 november 2008 08:51

Jo, jag har shoppat. Det brukar jag inte göra. Näe. Det är inte min grej liksom, bara ångestframkallande och jobbigt.

Men nu har jag shoppat.

Och av alla ställen att shoppa på blev det min forna "hataffär" jag gav den äran; Rusta.

(Jag vet inte vad som händer med mig.

Det måste vara nåt jag ätit.)

Håll i er; här kommer resultatet av min hejdlösa shopping:

Eine kleine julstjärna.

Jag satte mig i min bil och körde hela vägen till Storheden enkom för att jag såg Rustas fina pappersstjärnor i deras reklamblad.  Naturligtvis var allt nästan slut. Alla snygga. Det fanns en turkos som var sååååå snygg och en lila med cerisa glitter (aaaaaah!!!!) och en rosa med lila gllitter (oooooh!!!) och...

Kvar fanns bara denna.

Men jag tyckte synd om den och slog till.

Den var väl söt!

Over and out!


 
 
m a r i a k o d e n

m a r i a k o d e n

7 november 2008 09:12

hallå...hur gick det med de här mattorna du beställde från nätet? Såg att företaget hade en annons i nån tidning nyss......
Vågar inte beställa därifrån känns det som....

Ha det bäst!

http://www.mariakoden.blogg.se

 
Lotten

Lotten

7 november 2008 09:21

Mmm den var jättefin! Jag har helt missat att dom har sådana julstjärnor... kanske skall ta mig en tur...?

Ha en skön helg! Kram Lotten

http://ornnastet.blogspot.com

 
Ingen bild

Persilaj

7 november 2008 10:08

Mariakoden: Joru, nu påminde du mig om min nätshopping som var såå onödig. Jag fick mattorna så fort jag mejlade, så de är ärliga men lite virriga liksom. (Som jag ungefär.) Sånog kan man handla av dem! Fast man får inte vara lika virrig, då blir det för virrigt. De kom alltså och jag använder EN av dem. Fick ju fem. Två gröna, två röda som var mer bruna och en lila. Den lila ligger i köket, medan de andra fyra inte ens är uppackade. Ångest.

Lotten: Jo, fast här var det slutsålt.

 
kardemomme

kardemomme

7 november 2008 10:21

Hoppsann!! Som du har jobbet :)Så koselig dere har det på soverommet..det blir alltid så koselig i rom med sktråtak..
Det ser ut som om dere har en Cobratelefon på nattbordet? De er så flotte..Ønsker meg en sånn i rødt..
Fin stjerne du har funnet på Rusta..jeg har jo ikke sett de andre men som de beskriver de hørtes det fint ut det også..Vi har ikke Rusta i Norge men jeg er alltid innom når vi drar over grensen..Jeg så et lite forkle som du hadde sydd inne hos Maria Frk.Fryd i morges..Det var nyyydelig!!! Jeg liker så godt muffinsmotiv :)herlig at det er fredag..Det har vært en hektisk uke hvor jeg nesten ikke har rukket å blogge på kveldene..Håper på en rolig dag i morgen hvoe jeg kan ta igjen litt av det forsømte..Ha en herlig fredag videre!
klem fra Kardemomme :)

http://husetvedbekken

 
Gry

Gry

7 november 2008 10:31

Jag var på Rusta i Karlstad igår för att köpa Spiderman-chockladkalender till lilleman. De var också utsålda. Ett biträde berättade att varorna har funnits i affären hela veckan, men reklambladet kom igår.... så det är väl ändå otur att det är slut. Här kommer i alla fall kalendrarna in igen.

Jag säger bara GUL BIL, redan!!! Pst. Kolla även mitt svar på din förra kommentar hos mig. Jag har drömt.

KRAM

http://www.baragry.blogspot.com

 
Lisa

Lisa

7 november 2008 11:54

Jag såg dom för några veckor sen, men tänkte då att inte köper man ju julpynt i Oktober. Och så är dom slut nu! Faen, faen!

Du, det går inte att lägga till din blogg i min nya blogglista. Det kommer upp en ruta att det är nått feel på din feed. Att du inte har nån eller nått sånt. Kan du ändra nått i dina inställningar?

http://mittlillahus.blogspot.com

 
Ingen bild

Persilaj

7 november 2008 12:15

Kardemomme: Kobratelefonen sprakar och har dåligt ljud, men snygg är den ju! :D

Gry: Hm! Så sonen gillar spiderman. Tack för tipset. :D

Lisa: Nä, inte faen köper man ju det i oktober. Faenfaen! Men vad faen menar du med att jag ska ändra på? Fel på min feed in my ass. Blogger kan dra nåt gammalt över sig. Min feed är bra som den är! (Vad faen är feed???) Sluta vara så krånglig. Ändra mig hit och ändra mig dit. Kan du krångla dig hit och ändra åt mig?

 
Tant Grön

Tant Grön

7 november 2008 13:15

Hi, hi, ja de var ju så söta, blev själv sugen på dem när jag såg dem i reklambladet. Men, nja, jag vet inte, jag har ju julstjärnor. Visserligen vita och tråkiga, men så behöver de ju inte se ut, det går ju faktiskt att ändra på! Kanske jag skulle låta barnen gå loss på dem???

http://valkommenhemtilltantgron.bloggagratis.se

 
m a r i a k o d e n

m a r i a k o d e n

7 november 2008 14:07

Åh, det var ju skönt att de var ärliga iaf......=)

http://www.mariakoden.blogg.se

 
stolt elaina som här länkar till Dotra...

stolt elaina som här länkar till Dotra...

7 november 2008 22:30

Då hade Dotra tur när Hon fick tag i en rosa stjärna till sitt rum! Hon har dessutom målat om sin adventljusstake allaredan, tror hon fotat å lagt in den på sin blogg...
=o)

http://majbarn.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

11 november 2008 22:28

hahahaha! haru ingen feed? (jag säger inte va det är, men du har ingen) haha!

http://mittlillahus.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards