Direktlänk till inlägg 1 september 2009

Jag flyttar nu!

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg.

Jag ska nämligen flytta!!!


I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på stört.


Min flytt ska inte betyda nån större förändring. Jag byter bara adress. Jag hoppas att ni vill följa med!

Jag vill att ni följer med. Jag kommer att känna mig så borta och ensam annars. Följer ni med blir det inte så stor förändring.

När jag flyttar i verkliga livet har jag höga ambitioner om mitt nya liv.

Allt ska bli mycket ordentligare, mer strukturerat, mer vuxet, mer moget, men lika fort trampar jag vidare i mina gamla fotspår. Så blir det säkert nu också. Kanske kommer det märkas i mina inlägg att jag försöker vara belevad och tjusig, men jag tror verkligheten skiner igenom fort. 


Att jag inte riktigt kan alla verktyg i nya bloggen kommer säkert också att märkas. Det är svårt att vara kreativ och spontan när man får lägga pannan i djupa veck för att bara lägga in en bild.

Men hänger ni med och stöttar mig kommer jag fort att känna mig som hemma igen.

Min nya blogg heter Persiljas Hus.

Det här är alltså inte ett Hejdå. Det är ett HEJ! Kom hit! Jag har flyttat!


Så vad väntar vi på? Följ med mig till nya huset nu då! Välkommen till Persiljas Hus!


 
 
m a r i a k o d e n

m a r i a k o d e n

1 september 2009 21:59

Kuuul!!! Nu ska jag hälsa på i Persiljas hus!!!
Kör så det ryker....som alltid!! ;)

http://www.mariakoden.blogg.se

 
Morgana

Morgana

1 september 2009 22:04

Tack för "flyttkortet" - klart jag följer dig i flytten :-)

http://queenofnight.bloggagratis.se

 
Gitte

Gitte

1 september 2009 22:31

=O! Kommer förstås att kika in, fattas bara annat. Men, oj vad märkligt det känns! Kommer persilja att hålla inne med pms och sådant som inte passar sig i en offentlig blogg????????

http://www.bortbytingen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Kerstin

1 september 2009 22:41

Klart vi följer med!!
Spännande....

 
Ingen bild

Ellen

1 september 2009 22:58

Oaow! Og gratulere!

Men feminisme og samfunnskritikk og PMS og mammatanker - håper du tar med deg det på flyttelasset også. Innredning er innredning, men viktigere: Persilja er Persilja (eller om du nå bruker ditt egentlige navn)!!! :)

 
Ingen bild

kerstin

1 september 2009 22:59

ok jag hänger med då, men du får inte bli alltför slipad o piffig. Jag gillar pms o politik, färg o familj.
Men jag hänger med såklart!

 
Ingen bild

Katarina

1 september 2009 23:07

Lycka till med detta skrämmande, roliga, nya! Led oss;D

 
Berith

Berith

2 september 2009 07:35

Men så roligt för dig !!!Klart att jag kommer och hälsar på i Persiljas Hus !! =)
Kram =)

http://maxmax.bloggagratis.se

 
Annica

Annica

2 september 2009 08:17

Nämen vad roligt för dig! Jag ska genast ändra URL:en för din blogg som jag har i min länklista för "Inspiration för både hem och stuga"! Kramar och lycka till!

http://skomakarstugan.blogspot.com

 
sofia

sofia

2 september 2009 08:53

ååååh vad spännande och roligt för dig!

jag ska besöka dig bums. härligt med lite nytt, det är bra för kreativiteten.

http://fiazoo.blogg.se

 
Cattis

Cattis

3 september 2009 11:06

Vad spännande! =) Jag följer såklart med! Ska genast springa in och kolla!

Kram/Cattis

http://kathis.blogg.se

 
Ingen bild

Saerla

4 september 2009 16:19

Nej, vad kul! Fick nyhetsbrevet från Sköna Hem, och där var du! Vilket erbjudande! Hoppas du kommer trivas i ditt nya hus! Kommer såklart följa dig som vanligt! Lycka till!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Av Persilja - 29 augusti 2009 09:01

Vi skulle bygga in trappen i sommar...hur blev det nu med det...? Ja, tekniskt sett är det väl sommar ännu tack vare att dagarna varit så varma. Men det är nog inte länge till medeltemperaturen på dygnet överstiger 10 grader. Vi får väl se om det ko...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards