Direktlänk till inlägg 4 oktober 2007

Kuddar!

Av Persilja - 4 oktober 2007 13:27

Nu har jag lagt upp några kuddfodral på Persiljas Verkstad. Du kikar väl in!

Helt utan köptvång! Haha!

 
 
Anna

Anna

4 oktober 2007 15:45

Lycka till med Persiljas verkstad. Besökte den andra bloggen och det är ju fint där, jag gillar dina tyger. Och vad som har blivit av dom så klart.

http://www.annastilla.blogspot.com

 
Ingen bild

/B

4 oktober 2007 16:21

Åh, vad fina grejer! Det kliar i shoppingfingrarna. Vet du vad? Jag har precis klickat hem två molnpåslakanset + två extra örngott. Det ska bli GOTT att sova i dem. Fast det blir nog barnen som lägger beslag på molnen ...
=)

 
kicki

kicki

4 oktober 2007 17:28

SÅ otroligt fina fodral & flaggspel du sytt!
Jag ska köpa något av dig,men inte just nu..
Inte köptvång,nänä*s*

http://iverashus.blogspot.com

 
Ingen bild

Persilja

4 oktober 2007 19:20

Anna: Tack vännen!

B: Åå, vad roligt att du tycker det, det känns roligt när det kommer från en äkta "hemmavid direktör"!
Sov så gott i dina lakan! Tog du blått eller?

Kicki: Kul att du gillar det!

 
IT-mamman

IT-mamman

4 oktober 2007 19:23

Mycket snyggt!! Lycka till!

http://itmamman.wordpress.com

 
IT-mamman

IT-mamman

4 oktober 2007 19:29

Kära bloggarvänner som läser här!

Jag uppmanar er att lägga ut Persiljas Verkstad i en länk på er blogg och på så vis hjälpa en kär vän i uppstarten. Visst vill ni att det ska gå bra för henne?

Hi, hi, en liten kupp.

http://itmamman.wordpress.com

 
Ingen bild

Persilja

4 oktober 2007 19:44

It:mamam: Snyft! Jag är så glad för dig! Snyft igen!

 
/B

/B

4 oktober 2007 21:09

Jag tog de blå!
När det gäller länkar; jag har lääänge tänkt länka till massor av er men jag fattar inte hur man gör! och det övermystifika med det hela är att jag i min bloggbegynnelse faktiskt la in två länkar! Till husfirman och till snickarna. Men detta var ju hösten 2005 och antingen har de ändrat ngt på blogg.se eller så är jag bara stendum. Hittar inte var jag lägger till länkar. Hilfe! Någon?
/B
www.lyckligagatans.blogg.se

http://www.lyckligagatans.blogg.se

 
Emma Var Dag

Emma Var Dag

5 oktober 2007 10:06

Åhhhh neeeej! Jag ville ju köpa röda prickiga kuddfodralet...skall du inte sy en till...Kram kram Emma
Ps: hur gör du för att kommentera en kommentar, gör man det innan man godkänt den?

http://www.emmet.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Persilja

5 oktober 2007 12:30

Emma Var dag: Kanhända, dyker det upp mer rödprickigt! När jag kommenterar gör jag det i bloggen (den som alla läsare ser)alltså först godkänner kommnetarer sen går jag till bloggen i ett nytt fönster och så klickar jag upp kommentarerna (precis som du gör när du kommenterar hos mig) och så skriver jag en egen kommentar. Då behöver du ju inte skriva urladress heller...

 
Ingen bild

Jessan

5 oktober 2007 15:09

Vilken duktig grabb du har! Den blev jättefin!
Jag tycker du har en jättemysig blogg! Dessutom rolig. Ha en underbar helg! Kramar Jessan

 
Emma Var Dag

Emma Var Dag

5 oktober 2007 16:45

Men, så klart....vad trög jag är. Tack för tipset....alltså om kommentarerna. //E

http://www.emmet.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards