Alla inlägg den 23 oktober 2007

Av Persilja - 23 oktober 2007 13:08

Känner mig plötsligt lite skyldig till att Bloggagratissidorna går trögt. Jag har ju väääldigt mycket bilder...

Det är kanske mycket mitt fel?

Jag borde sluta med så många bilder kanske...

Så tadaaaaa kanske inte är rätt ord att ta till när jag nu presenterar min 1000:e bild?

Ursäkta, kanske är mer på sin plats. Fööööööööörlåååååååååååt! Jag ska skärpa mig!


Detta är vad jag jobbar med idag bland annat. Det går i mycket gröönt. Jag tror att min baksmälla tog bort mitt vanliga färgexplosionsbehov och lugnade ner mig lite. Grööööööönt är så mycket skönare att titta på när det låter bobombobom i huvudet...Kanske borde jag  supa till lite oftare så att mina färgkreationer blev lite mildare...(Nej, fy det pallar jag inte...ajjj!)

Det ska bli ett täcke och en kudde. Tror jag...

Man vet aldrig. Man jag lägger ut det på min shop när jag är klar. 

Av Persilja - 23 oktober 2007 09:32

Bloggagratis teamet säger att vi ska hålla ut då en ny server är beställd. Vi har för många besökare! Så det är ju bara att be er besökare att hålla ut. När den nya servern är på plats kanske denna sirapsseghet ska försvinna.

Nu ska jag faktiskt gå och vila en stund för det är någon som sitter och spelar bongotrummor i mitt huvud! Ajj!!!


(mummel mummel...aldrig mer!) 


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards