Direktlänk till inlägg 3 maj 2007

Flyttlådor.

Av Persilja - 3 maj 2007 09:54

Några flyttkartonger...

 
 
helga

helga

3 maj 2007 09:59

Jag säger bara HJÄLP!

http://helga1.bloggagratis.se

 
Arga Mamman

Arga Mamman

3 maj 2007 11:02

Vilken underbar gård ni gått och köpt er! Men jag är INTE avundsjuk på alla kartongerna... Vore det mina skulle nog risken vara ganska stor att de blev stående ett tag...

Kram!

http://www.argamamman.blogspot.com

 
Esters mamma

Esters mamma

3 maj 2007 13:18

Nu blir du världsberömd i baby världen oxå...
Jag har fått nya numret av Vi föräldrar och där längst ner på sidan 57 står det, jag citerar ordagrant:
"Jag älskar när barn står och gnäller/skriker/ylar om godis vid kassan, eller när de gör allt för att reta gallfeber på varann i kön på COOP. Hurra! Vi är normala! Halleluja!!!*
"Persilja" på egna bloggen "Fyrabarnsmamman" om trots och syskonbråk

http://estersmamma.blogg.se

 
IT-mamman

IT-mamman

3 maj 2007 13:43

Ta´t lugnt Persiljan! Packat massa kartonger och bloggat för fullt - som vanligt. Akta hjärtat damen!

http://itmamman.wordpress.com

 
Ingen bild

Persilja

3 maj 2007 13:43

Va??? Får de göra så utan att fråga???

Hjälp!

Tänker direkt på alla jag känner som prenumererar på den! Nu måste jag verkligen börja skriva mindre utlämnande!!!
Shit!!!

Tack Esters mamma!!!

 
Ingen bild

Persilja

3 maj 2007 13:46

IT:mamman jag kanske borde packat datorn först! Jag känner efter hela tiden och ja jag har nog lite ont i ryggen, måste nog vila lite...

Åsså står datorn där som en siren och lockar på mig...
Men så här roligt var det inte att packa förra året så det är ju något positivt!
Blogga dör man annars dör man. Haha!

 
Åsa

Åsa

4 maj 2007 09:28

Du? Du som är stressad, du verkar ha koll på detta med flyttning. Vilken flyttfirma skall man anlita? Svara när du hinner.

http://mimosan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards