Alla inlägg den 9 oktober 2007

Av Persilja - 9 oktober 2007 22:05

Ni MÅSTE titta in hos ett FANTASTISKT fint hem, precis i min smak. Som jag skulle vilja ha det...färgerna möblerna, enkelheten, romantiken, aaaah! Suck!

Av Persilja - 9 oktober 2007 19:56

Dagens färdigställda syprojekt:

Det kunde jag inte motstå att lägga beslag på själv. Det är perfekt för ett ihoprullat gästtäcke. Det har hamnat på 8-åringens säng, han som blir nio år imorgon! Ska sy flera såna till försäljning, då jag tyckte det blev fint!


Av Persilja - 9 oktober 2007 19:48

Pommac gillar att sniffa på våra kläder. Plötsligt har klädhögar fått en funktion, de är perfekta sovplatser!

Här sniffar han på mattes morgonrock (hur har den hamnat på golvet-jag som är ordningssamheten själv). Och efter en stund hittar jag honom snusande på lillmattes pyjamasbyxor:

Det ser såååå inbjudande ut att ligga och sova en hel förmiddag på ett fårskinn. Äldste sonen avundas Pommacs liv. Tänk att bara få sova och äta brukar han sucka! Det har varit underbart väder hos oss idag. Dock ej de sommartemperaturer som vissa fått njuta av, men väl omkring 15 grader, inte illa. Kan ännu bli lite lycksalig när jag ser mitt växthus!!!

Tänk att det är mitt! Längtar redan till nästa säsong då jag kommer att ha tid för det!!! I år har det bara varit försummat och jag har mått pyton över det.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards