Direktlänk till inlägg 11 november 2008

Rice rules!

Av Persilja - 11 november 2008 16:34

En firma jag skulle ha velat komma på är Rice. Idén är såå smart!!!

Enkla saker, vardagssaker som man använder i vardagen har de kommit på att designa lite roligare.

Lite färggladare. 


Så att vardagens sysslor blir roligare helt enkelt.

För visst blir de?

Eller vad säger det om mig, som tycker det?

Ytlig och lättlurad kanske. 

Näe. Bara estet!

 
 
kardemomme

kardemomme

11 november 2008 18:23

I så fall er vi to som er lettlurte ;)Jeg simpelthen elsker Rice!! Jeg elsker de glade fargene og jeg er glad for at produktene er sertifiserte og garantert frie for barnearbeid! Dessuten har de etablert en organisasjon som hjelper gatebarn..Fantastisk! Synes ikke produktene er dyre heller selv om de koster mer i Norge enn i Danmark..
Synes vi kan handle med goood samvittighet jeg Persilja ;)

http://husetvedbekken

 
Anna

Anna

11 november 2008 20:29

Åååhhhh, jag skulle gärna ha en sån pepparkvarn :-)

http://anna78.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Persilaj

11 november 2008 21:39

Kardemoome: Rice rules all the way° :D

Anna: Mee too!

 
Cel'Dara

Cel'Dara

11 november 2008 22:39

Dom där bakmåtten fick jag faktiskt hem med posten idag. Och dom är sååå fina! Mycket finare än på bilden. :-)

http://celdara.blogspot.com

 
Tant Grön

Tant Grön

11 november 2008 23:31

Åh, de där byttorna från Rice är ju så söta! De hade dem för mässpris på Underbarabarnmässan, men man kan ju inte köpa allt man ser och vill ha :-) Men en vacker dag! Fast du har jätte gulliga röda hjärtformade byttor eller skålar eller vad det nu heter på Lagerhaus som jag funderar på att önska mig i julklapp. De är dessutom betydligt billigare och större.

http://valkommenhemtilltantgron.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Persilaj

12 november 2008 06:36

Cel´dara: Å, var kan man beställa Rice på nätet? Tips tack!

Tant Grön: Fast det KAN vara farlig plast om de är alltför billiga, tänk på det. Fast det slinker kanske inte igenom hos ett så stort företag som LAgerhaus?

 
Synne

Synne

12 november 2008 07:35

Vad det säger om dig?
Att du är en glad prick. Som njuter fullt ut.Färger är härligt. Man blir glad av färger.
Har kommit på mig själv att tänka Persilja när jag ska handla nått till hemmet.
Hur skulle Persilja göra....
Så nog är du en inspiration alltid.
Glad du finns där.
Kramen synne.

http://nabolandet.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards