Direktlänk till inlägg 9 oktober 2007

Pommac myser!

Av Persilja - 9 oktober 2007 19:48

Pommac gillar att sniffa på våra kläder. Plötsligt har klädhögar fått en funktion, de är perfekta sovplatser!

Här sniffar han på mattes morgonrock (hur har den hamnat på golvet-jag som är ordningssamheten själv). Och efter en stund hittar jag honom snusande på lillmattes pyjamasbyxor:

Det ser såååå inbjudande ut att ligga och sova en hel förmiddag på ett fårskinn. Äldste sonen avundas Pommacs liv. Tänk att bara få sova och äta brukar han sucka! Det har varit underbart väder hos oss idag. Dock ej de sommartemperaturer som vissa fått njuta av, men väl omkring 15 grader, inte illa. Kan ännu bli lite lycksalig när jag ser mitt växthus!!!

Tänk att det är mitt! Längtar redan till nästa säsong då jag kommer att ha tid för det!!! I år har det bara varit försummat och jag har mått pyton över det.

 
 
Ingen bild

Sylvia

9 oktober 2007 20:39

Oj vad Pommac har vuxit, han verkar vara så himla mysig han har kommit till ett bra hem. Var rädda om er/Sylvia

 
Ingen bild

Persilja

9 oktober 2007 20:49

Sylvia: Ja visst är han stor!!! detsamma till dig!

 
decembertjej

decembertjej

9 oktober 2007 21:43

Helt underbar! Jag tror vi åker på vovve vi också *ler*. Har just fått svar att jag inte är allergisk vilket dottern blev överlycklig över.

http://decembertjej.blogspot.com

 
Ingen bild

Persilja

9 oktober 2007 21:53

Decembertjej: Det är jättekul och härligt och jag ångrar mig inte en sekund. Inte ens när jag får spader över alla kisspölar. De ÄR jobbigt, tar enormt mycket tid att träna honom men det är värt varje sekund!

 
Åsa

Åsa

10 oktober 2007 07:35

Fint täcke...och tänk o kunna koplla av som hunden..=)) = söt!
Växthuset förstår jag du längtar till../ åsa

http://asas.tradgardsblogg.se

 
kicki

kicki

10 oktober 2007 11:41

Va stor han blivit lille pommac, och så perfekt han passar på den lockiga mattan...
Har ni kommit igång med dressyrkursen ännu eller kämpar du på själv..
Ha det gott, och kudden med love den tycker jag verkligen att du skall sy fler av...
Ha det gott, kramen kicki

http://kickilettenstrom.blogg.se

 
Ingen bild

Persilja

10 oktober 2007 11:53

Åsa: En hund är nog rätt lycklig va?

Kicki: Han ska börja nu på torsdag.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards