Direktlänk till inlägg 13 maj 2008

Väska och väder

Av Persilja - 13 maj 2008 17:33

Usch! Jag har skrämmande låg produktion för tillfället! Men här kommer en väska i allafall! En ljus somrig väska för alla er som får känna sommarvärme. Kika in på Persiljas Verkstad!


Vi som bor här i trakten av norra Sverige har idag, snyft, buhuuu, fått se sånt här väder:

Och känt på det har jag också...

Blä!

 
 
Ingen bild

Ellen

13 maj 2008 20:43

Sånn er det hos oss på andre siden av grensen også. Jeg blir værsjuk! Men solen har tittet frem i ettermiddag, og i morgen er det meldt sol også. Og hele utrolige 6!!!! grader.

Brrrrrrr....

 
maloppa

maloppa

13 maj 2008 22:17

Här har vi haft kallt men soligt, inte ens sniglarna vill komma fram förrän sent på kvällen. Jag är inte ett dugg produktiv på sömnadsfronten men däremot håller jag på att förbereda för lillemans fotbollslag en övernattning i klubbstugan med mat och aktiviteter till helgen så all min lediga tid går till planering. Känns som om jag har bra koll just nu, har tom räknat ut vad all mat kommer att kosta...
Känner precis som du när det gäller skräp, gammal mulle som jag är. Blir vansinnig när folk, även familjen, slänger skräp ute. Nu händer det väldigt sällan, antagligen pga hård uppfostran från undertecknad men om de inte får lära sig som barn, när ska de då lära sig? Och vem ska städa efter dem?
Helt rätt att du säger till, det ger rätt signaler. Jag hejar på dig!

http://maloppas.tradgardsblogg.se

 
Ozzy

Ozzy

13 maj 2008 22:19

Haru provat å lägga ut dina fina grejer på tradera?

Jag har fått diagnos nuvv förresten på ryggpajjet. Diskbråck + artros = aj = operation och en go liten spruta i höften. Otroligt skönt att få veta vad det är som bråkas med en!

http://clownozzy.blogspot.com

 
Emma Var Dag

Emma Var Dag

13 maj 2008 22:41

Brrrr, är allt jag har att säga, varför skulle man få känna på sommarvärme i lördags när den här skiten kom...2,5 grad i morse...blä!

http://www,emmet.bloggagratis.se

 
kardemomme

kardemomme

14 maj 2008 00:14

Puh!! Har vært på Ikea i kveld og nå har vi skrudd Ikea møbler i timer etterpå,så det var herlig med en pause hjemme hos deg! Kjempefin veske som vanlig!!Fin lyseblå farge og så er det så fint at du forer vesken i et annet stoff! Gøy å se :)Må si god natt men i morgen blir det forhåpentligvis tid til litt blogging igjen.Har fri hele dagen tjuhuuu!!

http://husetvedbekken

 
Ingen bild

Persilja

14 maj 2008 08:40

Ellen: Ja, nu får verkligen solen försöka behålla greppet ett tag!!!

Maloppa: Jaså t o m Västkusten har fått kylan???

OzzY: Oj, vad bra att du fått en diagnos och därmed hjälp! Toppen!

Emma Var Dag: Vad underligt att det kan svänga så!

Kardemomme: Ikea är alltid roligt att gå omkring på. Helst UTAN man och barn!!!

 
Gry

Gry

14 maj 2008 09:18

Huh, va kallt det ser ut, brr... Förtvivla dock inte, det kommer värme till dig igen snart. Var säker ;-)
I alla fall kommer lite värme här från mig till dig ;-)

Kraaaaam Gry

http://www.baragry.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards