Direktlänk till inlägg 12 december 2007

Äntligen lite nyheter!!!

Av Persilja - 12 december 2007 23:01

Ja, äntligen har jag lyckats få arslet ur vagnen och lägga ut lite nytt på Persiljas Verkstad. Jag har ju sagt att det där med sälja inte är min grej. Jag producerar hellre. Att sen fota och lägga ut, som borde vara det viktigaste (om jag nu vill sälja nåt) det glömmer jag!

Jag är usel!

Någon som vill bli min manager??????????????

Men här kommer iallafall ett smakprov: Välkommen in till Persiljas Verkstad.

 
 
Clara

Clara

13 december 2007 08:59

Kanonfina grejer....älskar det här rosa tyget med moln.....och så din rosa etikett...den är för gullig!
Ja, kanske det är så ...att 62:ornas tid är inne nu.....Håll i hatten gott folk...nu är vi på G:)
Har du verkligen råd att anställa en manager Persilja...:) Det där med att marknadsföra sig och sticka ut....är svårt i dessa tider när vi översvämmas av webbutiker och reklam från hela världen...vi ska ju inte bara konkurrera med staden vi bor i ...utan hela världen!...det är TUFFT! Men nu kör vi Persilja...go for it! KRAAAAAAAAAMMMMMM

http://claraslinneskap.blogspot.com

 
Ingen bild

Persilja

13 december 2007 09:04

Clara: Anställa? Som i LÖN? Jag tänkte att det räcker med ÄRAN! ;D
Yes, bästa årgången kommer nu!
Sen behöver man kanske inte mäta framgången i kronor utan i lycka...DÅ går det bra för mig...och dig! Eller hur!

 
Lilla My

Lilla My

13 december 2007 09:08

ÅHHH,så söt....Ha de´bäst

http://myslivochhem.blogspot.com

 
pjöllermaja

pjöllermaja

13 december 2007 09:33

jag kan bli din halic, jag tar 10% av intäckterna =)...nä skojar bara. jätte fin klänning!!! om jag mot allförmodan får en tjej, ska jag shoppa loss hos du...men det blir nog en olle =) ha en bra lucia och skapa vidare!!!!

http://pjollermaja.bloggspot.com

 
pjöllermaja

pjöllermaja

13 december 2007 09:35

eller..öhhh...det karnske lät konstigt med hallic, jag menade inget negativt=)

http://pjollermaja.bloggspot.com

 
Ingen bild

Persiilja

13 december 2007 10:12

Lilla My: Tack!

Pjöllermaja: Du får gääärna bli min hallick! En snäll sådan!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards