Direktlänk till inlägg 24 oktober 2007

Marvelteckning.

Av Persilja - 24 oktober 2007 21:13

Först nästa vecka kommer denna blogg att sluta vara seg. Hoppas ni håller ut tills dess!

Fy, det är alldeles hopplöst!

Min 9-åring älskar att rita. Han ritar serier och annat. Idag kom han hem med denna.

Jag tycker den är fantastisk! 

Gooodnatt! 

 
 
helga

helga

25 oktober 2007 07:50

Jättefin bild, en riktig konstnär...

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ann-Charlotte

25 oktober 2007 08:56

Helt fantastisk! Vad kul med en kille som ritar. Min 15-åring har också alltid ritat, nu drömmer han om värsta ritprogrammet till datorn.

 
Ingen bild

Persilja

25 oktober 2007 09:01

helga: Ska säga´t till honom!

Ann-charlotte: Alla mina tre killar ritar. Fast det minskar med åldern för de två äldre. Varför slutar man rita? Jag slutade också. Man blir så självkritisk i tonåren.

 
Garbo

Garbo

25 oktober 2007 09:03

Han e ju hur duktig som helst din son :)

http://garbo.webblogg.se

 
Ingen bild

Persilja

25 oktober 2007 10:29

Garbo; han ska få läsa här sen!

 
Lisa

Lisa

25 oktober 2007 11:52

Din blog är då inte seg hos mig! Du måste ju rama in teckningen, den är ju helt underbar! Ps. nu är det grönt i min shop www.lisaofsweden.blogspot.com

http://mittlillahus.blogspot.com

 
Pippi

Pippi

25 oktober 2007 12:09

Vilken begåvning 9-åringen är! Hur duktig som helst!

http://langstrump.wordpress.com

 
Ingen bild

Persilaj

25 oktober 2007 12:39

Lisa: Vilken tur du har. Själv kan jag få hålla på en kvart innan det händer nåt!

Pippi: Jag ska säga det till honom!

 
sara

sara

25 oktober 2007 12:44

Wow vad kreativt och fantasifullt, det är något som är så härligt med barn, fantasin!

http://micasa-sara.blogspot.com

 
kicki

kicki

25 oktober 2007 15:08

Va duktig han är din pojk...väldigt pysslig, kan du inte göra nåt av det, få över på någon kudde eller något klädesplagg till barn,,man måste ju kunna fotografera över på nåt vis....du vet säkert hur man gör, kramen på dej från kicki

http://kickilettenstrom.blogg.se

 
Jenny

Jenny

25 oktober 2007 16:44

Härlig teckning! Det är så kul när barnen gillar att måla och pyssla tycker jag. Kanske för att jag själv älskade det när jag var barn... :)

Må bäst! Kram Jenny

http://www.seasidelivingbyus.blogspot.com

 
IT-mamman

IT-mamman

27 oktober 2007 08:36

Heja sonen! Och han är ju född i en kreativ familj. Jättesnyggt helt enkelt. Du uppmuntrar honom säkert att fortsätta på den inslagna banan. Kan bli något stort helt klart.

http://itmamman.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards