Direktlänk till inlägg 22 oktober 2007

Ikväll har jag tjejfest!

Av Persilja - 22 oktober 2007 12:03

Någon som noterat hur seeeeeg min sida är???

Själv kommer jag nästan aldrig in på den och om jag gör det så tar det en evinnerlig tid att sända i väg ett inlägg. Trrrååååååkigt.


 Fick en hel påse tyg från min svärmor igår som är en ekorre av stora mått. Slänger inget i onödan. Det var skoj för mig. Massor av små 70-talstygbitar och annat. Tänker inte ens försöka lägga in en bild. Det tar för lång tid.

Hoppas detta är övergående problem annars kommer jag att överge denna bloggvärd. Det finns ju de som funkar bättre. Fast alla kanske har såna här perioder? Någon annan som upplevt detta???


Har varit på badhuset med sonens och dotterns klasser. Sen på utvecklingssamtal för högstadiekillen. Bara positiva besked-skööönt!

Nu ska jag jobba ett tag för att sen försöka ställa i ordning lite för kvällens tjejfest.

Vi är fem stycken som ska äta goda ostar och dricka gott vin. På en måndag? JA! Vi är helt förtappade!

Om ni har tur kanske jag skriver ett inlägg i kväll när de gått och då kanske  jag är på pickalurven. Vad vet man. Jag brukar bli det,  för jag är inte van att klunka vin i deras takt. Jag har ju varit borta från tjejfesterna i 8 år...

De har ju tjyvtränat!  


  

 
 
kicki

kicki

22 oktober 2007 12:24

Jag fick precis iväg ett inlägg på det du gjorde igår, det tog en evinnerlig tid innan det kom iväg, nu när jag kom tillbaka så hade du lagt in ett nytt, provade igen och då kom jag in på en gång....konstigt...men segt har det verkligen varit i ett par dagar,
ha det så bra idag med arbetet och njut ikväll tillsammans med tjejerna,,,gott med vin, kvittar väl att det är måndag bara..
kramen från kicki

http://kickilettenstrom.blogg.se

 
helga

helga

22 oktober 2007 12:25

Det har varit mycket segt här på bloggagratis till och från i flera dagar nu.

Ha en rolig kväll !!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Mariakoden

Mariakoden

22 oktober 2007 12:34

Tack för feng shui tipset!!
Det jag vet är att jag behöver röja o rensa i rikedomshörnet!!! Kanske börjar så å sen blir jag rik å köper ett nytt kök!!!

Hoppas ni får kul i kväll. Man kan har roligt....nu tror du att jag ska skriva "utan sprit" men nähäää....men man kan ha roligt med lite alkohol en måndag! Festa loss, din partybrutta!!
Å när ska jag köpa MAMA då??????

Ha re bäst!

K R A M ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

http://www.mariakoden.blogg.se

 
Ingen bild

Persilja

22 oktober 2007 12:35

Kicki: Tack! Jo, ursegt!!! kul att du höll ut!

Helga: Jag ahr mejlat dem men inte fått nåt svar, undrar vad det är?

 
Ingen bild

Persilja

22 oktober 2007 12:45

Mariakoden: Haha! Du är alltid lika rolig! Har du hittat rikedomshörnet??? Ska söka mitt...
genast...
Jag vet inte ännu när du ska undvika mama! Ska meddela!

 
maloppa

maloppa

22 oktober 2007 12:49

Va glad jag blev att det "bara" var bloggen som var seg, kom inte heller in i morse och jag vet att de spärrat massor av sidor för oss på jobbet sista veckan så min fasa var att jag inte skulle kunna kika på din blogg på jobbet längre när vi har det lugnt. Så var nu inte fallet och jag pustar ut! Va härligt att få en massa tyger bara så där...
Tjejkväll låter ju inte heller fy skam....

http://maloppas.tradgardsblogg.se

 
kicki

kicki

22 oktober 2007 13:02

Hej igen...
Jo vi är verkligen lyckliga, man skall vara rädda om varandra och sina barn. Peter var med om en allvarlig trafikolycka för ca 11 år sedan, vi trodde inte han skulle klara sig, det gick vägen och jag tog tjänstledigt och var anhörigvårdare åt honom under de månader det tog att rehabilitera honom och komma tillbaka, efter det kom hela familjen ännu närmre varandra. Glad att du känner det, jag känner att du också är en varm och go kvinna Persilja, ta vara på det och krama de dina en extra gång idag...
Ha det så gott...kicki

http://kickilettenstrom.blogg.se

 
Victoria

Victoria

22 oktober 2007 14:51

Ja usch vad det var segt idag att komma in på din blogg.
Både nya tyger och tjejkväll, du har tur du :D! Vin och måndagar fungerar väl alldeles utmärkt tycker jag.

http://vintage-victoria.blogspot.com

 
Lisa

Lisa

22 oktober 2007 16:19

Byt till Blogspot, dom äger! Ha så kul ikväll, din förtappade kvinna!

http://mittlillahus.blogspot.com

 
Eva i Halmstad

Eva i Halmstad

22 oktober 2007 20:28

Måste bara berätta, idag lärde sej Tass ligg, innan har hon bara tittat på oss och undrat vilket språk vi talade, men i dag okej då jag lägger mej väl. Hur går de med Pommac? Fungerar klockan ännu, tass tycker den är rolig men vet inte vad den är till för, det funkar kanske inte på alla hundar men en bra ideé.
Ha de så trevligt i kväll, Eva.

http://evaihalmstad.blogspot.com/tcvn

 
Ingen bild

Persilja

22 oktober 2007 22:41

Eva i Halmstad: I ärlighetens namn måste jag erkänna att jag tror att det är slumpen som avgör huruvida han plingar i klockan eller inte. Men eftersom jag inte ser när det låter så vet jag ju inte. Misstänker att han råkar stöta i den när han sätter sig vid dörren...
Men håller man ut och plingar varje gång man öppnar dörrn kanske poletten ramlar ner så småningom!!!
Pommac har också lärt sig ligg IDAG!!! Vi har tränat och efter femte godiset fattade han! Man är beredd att jämföra honom med Einstein när det lyckas. Hihihi!

Maloppa; Tänk om "Fyrabarnsmamman" blir "förbjuden sida" fniss! det är ALDRIG fel med tjejfest!

Lisa: Håller med om att blogspot känns som en betalkanal medan bloggagratis känns som Rapport, men den funkar och jag kan alla funktioner och blogspot känns fortfarande svår och dessutom hör jag till den löjligt trogna typen så jag har svårt för att byta upp mig...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards