Direktlänk till inlägg 4 oktober 2007

Persiljas Verkstad!

Av Persilja - 4 oktober 2007 07:16

Nu har jag lagt upp några flaggspel på en annan blogg.

Välkommen att kika dit!

Inget köptvång-haha!

Ni kan ögonshoppa. Men vill någon köpa blir jag ju glad!

Det kommer att fyllas på hela tiden med lapptäcken, kuddar, barnvagnsmobiler och kanske lite annat! 


Välkommen till Persiljas Verkstad.


(Oj, vad jag bråkat med blogspot...fy, vad jobbigt att byta bloggvärd. Att lära sig allt! Hu! Har ryckt mitt hår! Och inte alls fått det precis så som jag ville. Nejdå. Jag har fått nöja mig med hur det blev.)

 
 
Maria_Jag blommar

Maria_Jag blommar

4 oktober 2007 11:23

Grattis till din Blogg-shop, fina grejer...ser fram emot bild på kuddfodral!
Kan plötsligt längta tills lill-fia ska bli lite större så att det ska gå ännu bättre att arbeta på dagtid...

http://jagblommar.blogspot.com

 
helga

helga

4 oktober 2007 11:25

Vilken fin sida du gjort!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Persilja

4 oktober 2007 12:50

Maria & Helga: Tack!

 
maloppa

maloppa

4 oktober 2007 13:30

Sökte faktiskt på Persiljas verkstad för ngn vecka sedan o kom in på den sidan men då hade du inte lagt upp något ännu. Kul att se resutlatet av ditt flit, älskar flaggspelen....

http://maloppas.tradgardsblogg.se

 
Ingen bild

Persilja

4 oktober 2007 19:21

Maloppa: Vad skoj! Måste snart hinna med en bloggrunda. Det börjar kännas längesen jag var runt på en sån!!!

 
Lotten

Lotten

4 oktober 2007 20:35

Men vilken fin liten verkstad du har gjort dig! Underbara saker - älskar flaggspelen och kuddarna!
Min väska köpte jag i en affär här i Göteborg som heter "Duns" och ligger på Prinsgatan. Priset var 279 kronor.

http://ornnastet.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards