Direktlänk till inlägg 4 maj 2007

Viktigt meddelande!

Av Persilja - 4 maj 2007 16:06

Viktigt meddelande från juryns ordförande:


På förekommen anldening måste vi härmed påpeka att all oseriös påverkan av juryn är absolut förbjuden.


Juryn kommer från och med nu att sammanträda i ett slutet rum utan kontakt med omvärlden. Detta för att nå ett rättvist och opartiskt jurybeslut.

 
 
Anna Stilla

Anna Stilla

4 maj 2007 16:35

Seriös påverkan av juryn då? För du vet, om jag inte vinner så måste jag äta brännässlor resten av sommaren ;)

http://www.annastilla.blogspot.com

 
IT-mamman

IT-mamman

4 maj 2007 16:54

Nej, fy vad fult. Har nån försökt påverka de stackars jurymedlemmarna? Nåt sånt skulle aldrig jag göra.

http://itmamman.wordpress.com

 
Ingen bild

Syster YsterDyster

4 maj 2007 20:19

Hoppsan upptäcker just nu att jag var lite sent ute med mitt förslag. Förmodligen är ni ju redan klara med att utse vinnaren. Men du kan väl ändå ta mitt förslag i beaktan, jag tror nämligen det inte är så dumt, kan vara/bli riktigt snyggt t.o.m

 
Mamma Snäll

Mamma Snäll

4 maj 2007 20:37

Heeej Alla Rara jurymedlemmar!
Nog vore det väl mysigt med ett terrarium som man kan gå in i, med bergsmassiv i bakgrunden, kanske ett litet vattenfall som fuktgivare, öken-stäpp som man kan steppa loss på åsså snygg belysning samt lite passande blomster här å var? Åsså kunde ju varje jurymedlem få en egen lite ödla el.dyl lämpligt djur? Det vore väl f´r unnerbart...
;0)

http://elaina.bloggagratis.se

 
Trolltyg och Änglaströssel

Trolltyg och Änglaströssel

4 maj 2007 22:19

Hej där, det var längesen jag var här inne. Nu har jag tittat runt bland flyttlådor, sett ett vackert hem, skrattat åt Kirunas årstider, lett åt stressterapi och änglaman.
Dessutom klämt i med Ja må hon leva och smuttat lite på vinet.
Nu är jag trött. Godnatt och tack för titten. Lovar att komma på besök lite oftare.

http://mrlns.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards