Direktlänk till inlägg 16 augusti 2007

My livingroom...

Av Persilja - 16 augusti 2007 19:15

 

 
 
Kaffeflickan

Kaffeflickan

16 augusti 2007 19:56

Så otroooligt hemtrevligt. Det märks att du står föromsorg och omtanke och värme i din familj. Kram.

http://timelessrooms.blogspot.com

 
elaina

elaina

16 augusti 2007 19:59

Seså slokna inte Persilja!
Klart att vissa kan tycka att erat hem sticker ut från mängden: lyssna inte på så´na hörnsoffe-tråkmånsar! Erat hem är personligt å välkomnande: "hembonat" som Sonen sa när Han va liten...
=0)
PS:nu är jag mest nyfiken att se hur smatten bakom öppen spisen kom att utnyttjas!

http://elaina.bloggagratis.se

 
IT-mamman

IT-mamman

16 augusti 2007 20:12

Aaaaaa, en bibliotekrtrappa! Vad galet underbart! Om det ser ut så där i NK så blir reportaget kalas.
Klart att inte folk fnyser åt att ert hem är med i tidningen. De fattar väl att det är NK som har hittat er och inte tvärtom. Sträck på dig och ställ dig vid brevlådan och vänta på att den dimper ner. Se så, ut med dig!

http://itmamman.wordpress.com

 
Ingen bild

Persilja

16 augusti 2007 20:35

Kaffeflickan, Elaina, It-mamma: Thank you girls!!! Ni är urtypen för såna kvinnor det behövs mer av; dvs som lyfter varann till oanade höjder!!! Kram på er!!!

 
Lady Stalker

Lady Stalker

16 augusti 2007 20:52

Åh, vad kul med hemma-hos-reportage! Jag blir riktigt avis! Ni har det jättefint. Sån där stege vill jag också ha!

Jag har pausat från bloggvärlden ett tag, på grund av Greklandsresa, men nu är jag tillbaka!

http://ladystalker.bloggsite.se

 
Dubbleörnen

Dubbleörnen

16 augusti 2007 21:57

Vad härligt med reprotage!!! Nu är ju dessa fotografer helt suveräna på att ta bilder så bara det bästa o mest fördelaktiga syns. Kolla bara in blogen Roomservice reportage fr vårt hus... Gapskrattar när jag såg den hur hon nu lyckades finna de enda som var värda fotografering *skrattar*

Kramar

http://karljohansgarden.blogspot.com

 
Gerda-Thyra

Gerda-Thyra

17 augusti 2007 00:20

Ert hem är jättetrevligt och mysigt! Du behöver inte alls känna dig dum och osäker, det vet du väl!! Var stolt över att de ville komma och göra det här reportaget... och för övrigt så tror jag att fotografen kan sitt jobb och tar bilder från de allra bästa vinklarna!

http://gerda-thyra.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Persilja

17 augusti 2007 07:42

Lady Stalker, Dubbelörnen, Gerda-Thyra: Ni är så gulliga och snälla! Jag sträcker på mig och blir nästan mallig! Så det så. Slut jantat! Puss på er!

 
lyck-annas

lyck-annas

18 augusti 2007 09:37

Spännande!
Som sagt så är de j-ligt skickliga på att ta fram det där lilla extra som de hittat hos er!

http://lyc-annas.blogs.se

 
Ingen bild

Persilja

18 augusti 2007 20:35

Lyck-annas: Jo, jag har fått läsa texten nu och det känns bara fantastiskt roligt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards