Direktlänk till inlägg 7 december 2007

Amanda ska vinna!!!

Av Persilja - 7 december 2007 21:50

Detta var den första bilden jag hade med i min blogg. Det är en hylla jag gärna skulle ha i mitt kök. Den är cool!

Nå? Vem tror ni vinner IDOL???


JAG TROR AAAAAAAAMAAAAAAAANDAAAAAA!!!!!!!!

Jag hoppas det också!

Hon är så skööööööööööööön!!!


En dryg halvtimme kvar innan det är avgjort.



 
 
Kaffeflickan

Kaffeflickan

7 december 2007 21:56

Jag ser på Idol för första gången (efter På Spåret givetvis). Amanda är skön. 18 år. Barfota. Väldigt Janis-Joplin-rst. Hon borde vinna. Har framtiden mer för sig än Picasso.

http://timelessrooms.blogspot.com

 
Ingen bild

Annika

7 december 2007 22:04

Klart jag tittar. I sällskap av 4 söta 10-åriga flickor. (en är min egen, de andra tre hennes bästisar som är här på pyssel- och idolkväll och ska sova över)
Vi hejar allihopa på Amanda, vilken cool tjej hon är! (ge mig håååret, snälla!?)
Dock tror jag ändå att det blir Marie som vinner.

 
Lisa

Lisa

8 december 2007 00:57

Snygg hylla, var kommer den ifrån? Vad menar du med kommentarsystemet, varför skulle det inte gå att kommentera, skumt. Blogspot rules! Och Jeij, Marie vann!

http://mittlillahus.blogspot.com

 
Lilla My

Lilla My

8 december 2007 09:37

Den hyllan skulle jag inte tacka nej till.Säkert är den i en prisklass så man svimmar...Amanda vann inte...buhu Ha en bra dag

http://myslivochhem.blogspot.com

 
Ann-Charlotte

Ann-Charlotte

8 december 2007 09:50

Men alltså, hur röstar folk? Det var ju Amanda som skulle vinna eller hur? Marie är inte en dålig sångerska, hon är värd vinsten men Amanda har det där extra och är bra mycket bättre när hon sjunger rätt låtar. Håller alla tummar att Amanda får ge ut en skiva hon med. Kul att du blev kvar här, den andra är hopplös med kommentarfunktionen. Hyllan är störtskön! En sådan borde man kunna snickra till (vänder mig försynt bort och lossas att jag kan snickra)hm...finns det någon som kan?

http://htpp://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Persilja

8 december 2007 10:12

Kaffeflickan: Haha! Jag tvingade mig själv att se Idol istället för På spåret. Försökte övertyga mig själv att det var en åldersfråga. På spåert=pensionär. Men ärligt talat älskar jag På spåret!!! Jag har väntat med idol tills sista finalen. FÖr då är juryn snäll. Hatar de när de är dumma, klarar inte av kritiken de ger. Fast jag har aldrig sett det bara läst och hört och fattat att det är inte min grej. Men igår var Guilliuo (stavning) på på SPåret och jag har liiiite svårt för honom därav mitt val...Hoppas han åkte ut!
Annika: Ja, Marie vann-what can I say?

Lisa; De som inte har bloggar säger att de inte kan kommentera. Vet inte. Orkar inte, tar det efter jul---

Lilla MY: Den kostar kring 1500 tror jag.

A-C: Den hyllan blir svår att snickra hihihi, men svetsa kanske...

 
/B

/B

8 december 2007 10:29

Mycket läcker hylla! Var köper man den?
Jag hejade också på Amanda, men är sker på att hon har karriären ordnad även utan vinst!
:-)
Ska du på Hägnans julmarknad i dag?

http://www.lyckligagatans.blogg.se

 
Victoria

Victoria

8 december 2007 13:45

Amen, jag fattar inte hur inte Amanda kunde vinna, hon är ju verkligen bäst (och skåning dessutom, bara det borde ju göra att hon vann ;D).
Hyllan är supersnygg, har stått och pillat på den ett par gånger i Köpenhamn,men har egentligen ingen plats för den (inte för att det brukar hindra mig men men).

http://vintage-victoria.blogspot.com

 
/B

/B

8 december 2007 15:53

Vi har varit och slaskat runt på Hägnans julmarknad, vi. Gått sagovandring och allt.
På hemvägen tänkte vi stanna till på Maxi & handla men det var SJUKT mkt folk så vi ändrade oss. Åkte du dit?
och du: VAR köper man snygghyllan i inlägget nedan?

http://www.lyckligagatans.blogg.se

 
Ingen bild

Persilja

9 december 2007 10:51

B: Ska kolla mitt första inlägg. Höll mig ibyn och njöt av friden. Köpte ni köttfärs påICA MAXI ;D?

Victoria: JAg måste göra plat sför den!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards