Alla inlägg den 24 april 2009

Av Persilja - 24 april 2009 22:58

Trött som alltid på fredag sitter jag nu och försöker hålla mig vaken en liten stund till. Vill vänta ut yngste sonen till han är mogen för sängen. De två äldre sönerna orkar jag aldrig vänta ut längre. De klarar sig och orkar vara upp väldigt mycket längre än mig. Dottern med kompis sover sen en timme. Gäääääääsp.

Satt och spanade in Rice sommarsortiment.

Plötsligt ser jag något jag känner igen. Min tapet! Min tapet som jag valt bland hundratals vintagetapeter. Det var lustigt! 

Giraffen vi har på väggen är utskuren från en tapet ur ett gammalt tapetlager ur vilket jag valde just denna tapet och det är alltså samma som Rice använder i sin reklamkampanj för sommaren 2009. Slump eller så läser de min blogg. Hahaha! Deras stylist har samma smak som mig iallafall.

Näe, inte ens Rice orkar hålla mig vaken. 

Gonatt. Fy bubblan vad skönt att sova!!!! 

Av Persilja - 24 april 2009 07:04

Ack ljuva nostalgi! Min förra granne har börjat blogga så jag får många nostalgikickar hos henne. Fick syn på min son på en bild hon visade (han som precis ska hoppa över ett dike) men jag var inte riktigt säker på att det var han, tills jag kom på att han ju hade en preiod när han tonade håret i knallrött. Vi var i samma period på Kanarieöarna och han blev heeeela tiden kallad signorina. Till och med bella signorina. Efter det har han inte färgat håret fler gånger.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards