Direktlänk till inlägg 24 april 2009

Snark...jag försöker hålla mig vaken...

Av Persilja - 24 april 2009 22:58

Trött som alltid på fredag sitter jag nu och försöker hålla mig vaken en liten stund till. Vill vänta ut yngste sonen till han är mogen för sängen. De två äldre sönerna orkar jag aldrig vänta ut längre. De klarar sig och orkar vara upp väldigt mycket längre än mig. Dottern med kompis sover sen en timme. Gäääääääsp.

Satt och spanade in Rice sommarsortiment.

Plötsligt ser jag något jag känner igen. Min tapet! Min tapet som jag valt bland hundratals vintagetapeter. Det var lustigt! 

Giraffen vi har på väggen är utskuren från en tapet ur ett gammalt tapetlager ur vilket jag valde just denna tapet och det är alltså samma som Rice använder i sin reklamkampanj för sommaren 2009. Slump eller så läser de min blogg. Hahaha! Deras stylist har samma smak som mig iallafall.

Näe, inte ens Rice orkar hålla mig vaken. 

Gonatt. Fy bubblan vad skönt att sova!!!! 

 
 
Ingen bild

penzelmamman

25 april 2009 07:11

coolt med giraffen!
det ska jag tänka på, i mitt nya hem! :-)

 
katinka

katinka

25 april 2009 08:31

det är iallafall en väldigt fin tapet!

http://katinka.devote.se

 
Kvasthilda

Kvasthilda

25 april 2009 10:04

ja. det ser lite pe-igt ut det där :-) Jag gillar Rice öronmuggar på den bilden! Lite Indiska-inspirerade. Där finns det oxå mycket ögongodis!
Fick du junior i säng innan du stupade? Ungar ÄR vampyrer :-) Speciellt sommartid. Fast här verkar årstiden inte spela nån roll.

http://malmdamm.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards