Direktlänk till inlägg 15 januari 2009

Tjohoo!!! Jippi!!!

Av Persilja - 15 januari 2009 12:08

Idag damp en avi på ett rekommenderat brev ner i brevlådan. Presentkortet på 5000 kronor från Colorama. Jippi! Tjoho! Hurra! (Men det saknades fanfarer och flaggviftningar!)

Det hämtar jag ut i kväll. Ska jag kanske ta med en röd matta och rulla ut?

Det känns så stort och roligt! Jag kanske kan be personalen på macken applådera lite och stå i parad?

Så mycket kul jag ska ha för de pengarna.

Jag såg att de tyvärr sänkt vinstsumman nu. Från och med nu vinner man "bara" 1500 kronor. Okej, det är pengar det också, men det är DYRT med färg och tapeter och annat. 5000 går åt i ett nafs.

Nu går jag bara och väntar på "Inredarens kommentar". För den kommer väl? Det är ju det roligaste av allt. Att få ett proffs som uttalar sig. Fast pirrigt är det förstås. Tänk om hon/han säger: "Obegripligt att folk röstade fram detta virrvarr av färger och mönster. Jag måste ta en påse och kräkas när jag ser det." Eller nåt.

 
 
Annika förstummad

Annika förstummad

15 januari 2009 12:17

5000 kr!!??
Ja jösses.
Jag avundsjuk??
Nä, det kan jag väl aldrig tro. ;-)
Inte jag inte.
Nej nej.
Nix pix!

http://acka.bloggagratis.se

 
Kerstin

Kerstin

15 januari 2009 16:46

Hahaha, vad lustig du är idag "jag måste ta en påse" hihi!

http://ljuvligaliv.blogspot.com

 
Lisa

Lisa

15 januari 2009 17:36

Ha ha va rolig du är! Röda mattan och parad låter fint ;) Tror du kommer få världens finaste omdöme! Har de sänkt pris summan? nu när jag tävlar? Vore ju trist..

http://pinkfriday.blogg.se

 
LillaMy

LillaMy

15 januari 2009 17:59

Inte kommer de att kräkas.Du kanske tom får ett reklamjobb för colorama med ditt färgglada hem.Du förtjanar priset.Ha de´!

http://myslivochhem.blogspot.com

 
Jocke

Jocke

15 januari 2009 18:08

http://ord.blogg.se kanske är en blogg som du kanske skulle gilla, jag och en kompis skriver om ett ord per dagen och det kommer komma fler överraskningar eftersom, kika gärna in och säg vad du tycker.

http://ord.blogg.se

 
Ingen bild

elisabeth

15 januari 2009 19:56

Hittade din blogg igår, vilket härligt, färgstarkt hem du har! Fick mycket inspiration, även om jag är betydligt "beigare" än du! Kram!

 
anna

anna

15 januari 2009 20:34

Åh vad kul, ska bli så spännande att se vad du gör av pengarna :)

http://salhuset.blogg.se

 
Tavelhus

Tavelhus

15 januari 2009 21:30

Grattis! Vad kul!

http://www.tavelhus.blogspot.com

 
maria/frøkenfryd

maria/frøkenfryd

15 januari 2009 22:33

Juhuuu, det er altså så spændende. Du har i den grad fortjent det, og jeg glæder mig til at se hvad du finder på at bruge pengene til :-)

tak for dit tilbud ang tapetprøver jeg er igang med at undersøge muligheden ved et bestemt firma her i DK for prøver. Må se hvad de svarer mig.

Klem Maria.

http://marias-sted.blogspot.com

 
TT

TT

15 januari 2009 22:37

Tänk att man blir på gott humör när man kikar in här!
Jag tycker att jag är kreativ men du fullkomligt sprudlar medans jag är periodare.
Grattis till vinsten! Inge avis jag inte... nähä!

http://tyratok.blogg.se

 
Mia

Mia

15 januari 2009 23:12

Jag tror h*n kommer tycka att ditt hem är härligt! Var inte orolig :)

http://www.kalimakalima.blogspot.com

 
Ingen bild

lotta

15 januari 2009 23:30

Hej ,Lotta heter jag, läser din blogg varje dag. Det har blivit som ett gift. (Men ett trevligt sådant...)Ett stort grattis till vinsten!

 
Camilla

Camilla

16 januari 2009 07:35

Oj vad mycket kul du ska ha för de pengarna! :) Klart att de ska ha en röd matta när du gör entre. Om du vet vilken tid du ska träda in så kan jag stå och göra vågen för dig! Du, om han skulle kommentera något så felaktigt om ditt hem så skulle han behöva byta jobb, och då kan jag gärna ta över rodret ;) Ditt hem är ju strålande snyggt och glädjespridande med alla härliga färger! Du är så förtjänt av vinsten så jag tror inte du förstår hur snyggt du har det. Sofia är min kusin och det var min farbror som var tillsammans med kvinnan som bodde i ert hus, Alltså sofias farbror oxå! :) Men han bodde aldrig i huset.. Ha det så jättefint i helgen. kram

http://rosahemmet.blogspot.com

 
Ingen bild

maria

16 januari 2009 08:12

å vad vad kul!!
vilken super fin vax duk föresten,ser ut som nått från coctail
(en super härlig butik).
och stolen i turkost,hur fin som helst.
har fyndat två fina saker
som snart kommer till din mejl.blink
kram

 
Ingen bild

Stora E

16 januari 2009 09:17

Så himla kul för dig! Grattis! Spännande för oss också att få se vad du gör med pengarna!

Har mailat dig om en grej! Kram!

 
susanne

susanne

16 januari 2009 09:45

grattis igen vad kul väl förunnad är du! väntar med spänning på hur det blir när du blir klar :) och var det hamnar.. tack igen för den ur söta nallen till G!

http://supermamman.bloggagratis.se

 
Bea

Bea

16 januari 2009 09:51

Du inspirerar mig så mycket med ditt färgsprakande hem...som "viting" behöver jag lite färginjektioner ibland. :-)

Grattis så mycket till vinsten, det var välförtjänt!

Däremot så reagerar jag över vinstsumman. Det STÅR att du har vunnit 5000 kronor på Sköna hems sida - så det är precis vad du ska göra också. Jag skulle protestera lite om jag var du. Hmmm....man kan inte ändra sig i efterhand.

Typ...var med och tävla om en resa till Thailand! Grattis, du vann...men tyvärr har vi ändrat resmålet till Säffle!

http://beasbarnslikheter.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards