Direktlänk till inlägg 31 december 2007

HURRA!!!!!!!!!!!

Av Persilja - 31 december 2007 17:08

HURRA!!!!!!!!!!!

HURRA!!!!!!!!!!!

Det här året slutar såååå bra eller så kan man kanske säga att det nya året börjar braaaaaaaaa!!!

För kameran har bivt fixad!!!!!!! Min älskade älskade kamera! Eller den kanske är familjens men det är jag som har ett kärleksförhållande till den och ett beroendeförhållande och en hemlig skräck inför att den ska fattas mig...

HUUUURRRA!!!! Så glad jag är!!!!!!

HIPP HIPP HURRA för min kamera idag!!!!!

Det är som att jag är pånyttfödd. Mitt nyårslöfte här och nu blir att absolut inte slarva med kameran. Den ska alltid sättas på säkra ställen och vårdas ömt och försiktigt. LOVAR!!!!!

Om en halvtimme åker vi iväg till staden för att fira nyåret.

Pommac är faktiskt inte alls rädd för smällare än så länge. Jag har suttit med honom på bron pch låtit sonen skjuta iväg en raket och varit lugnet själv bredvid honom. Han blev inte rädd alls. Flera gånger "härdade" vi honom. Men ikväll, vid midnatt, när kommunen skjuter iväg 500 000 kronor eller om det var mer, nere i norra hamnen, då stannar iallafall jag inne med honom. Man behöver ju inte utmana ödet.

 
 
therre

therre

1 januari 2008 09:41

Så skönt att du fick fixat kameran! :) Hoppas det var fint i hamnen :)

http://www.therre.se

 
Ingen bild

Persilja

1 januari 2008 10:54

Therre: Ja, det var grymt bra att kamaran inte var sönder!!! Vi gick aldrig ner till folkmassorna utan stod på balkongen (de bor mitt istan) och skålade och såg därifrån.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards