Direktlänk till inlägg 22 december 2007

Gulliga ord!!!

Av Persilja - 22 december 2007 11:00

Jag har känt lite bloggtrötthet sista tiden. Som at tjag inte har nåt att skriva om längre. Att ni stackare som hälsar på här får tugga om samma gamla rester hela tiden. Därför blev jag så EXTRA glad åt de underbara orden Kirsti skrev i sin blogg:


"En fyrabarnsmamma som trots fullspäckad vardag hinner med att skriva en otroligt omväxlande, både humoristisk och allvarlig blogg om livet! Till råga på allt är hon bosatt här uppe på mina breddgrader, vilket inte gör saken sämre.."



Jag smälte och fick massa ny energi. Tack Kirsti!

 
 
Ingen bild

Miri

22 december 2007 11:26

Jeg har næsten lige opdaget din blog, og den er en af dem , jeg MÅ indom HVER dag!
Jeg synes du skriver meget inspirerende og ærligt.

 
helga

helga

22 december 2007 12:31

Det är du absolut värd - jag gillar också din blogg jättemycket - tappa inga sugar!! God Jul om vi inte hörs före den dan!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Malou

Malou

22 december 2007 12:46

Jamen hon har ju helt rätt! Jag har också fyra barn (8-80,-81,-83 och -84)och jag fattar inte hur du klarar allt - vara kreativ och skapande, vara närvarande och deltagande mamma och dessutom skriv underhållande. Julkram på dig!

http://www.enjoydiary.net/no/malou

 
Ingen bild

Persilja

22 december 2007 13:16

Miri, Helga och Malou; TUSEN tack för era peppande ord!!! Suger i mig och får nykraft! Tack gulliga ni!!! God Jul!

 
Åsas Kammare

Åsas Kammare

22 december 2007 20:19

Jag gillar din blogg och tycker den är omväxlande och intressant. Fast jag bara har ett barn på 5, läser jag gärna om dina tankar då jag tycker att jag "lär" mig en hel del av dig om allt möjligt. Det är fart på dig (vilket jag saknar, är alldeles för trög själv) gillar din fartfyllda energi. Jag uppskattar iallafall att läsa om dina funderingar om små och stora vardagshändelser. Är inte så bra på att engagerat lägga in kommentarer och så men jag läser gärna.

Hoppas migränen försvinner och att ni får en härlig jul! :)

http://asaskammare.blogspot.com

 
Ingen bild

Persilja

23 december 2007 00:55

Åsas kammare: Tack ÅSa! Värmande ord. Hoppas di n jul också blir härlig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards