Direktlänk till inlägg 14 april 2007

Diskställ från Lyck-Annas.

Av Persilja - 14 april 2007 14:52

Eftersom det inte finns något som lockar mig ut kan jag med gott samvete låta alla hålla på och pula med sitt, så även jag. Jag har nu tvättmaskin två på gång, hinner säkert fler än två. Jag har varit och småhandlat och jag har hjälpt sonen med spagettin och köttfärssåsen. (Hantlangat och hackat löken allt annat har han gjort...)
Så nu är jag FRI till omkring sextiden då vi kilar iväg och bowlar...
Jag ska strax sy en stund. Men först har jag suttit och bloggrat runt och hittade då detta underbara diskställ hos Lyck-Annas.se
Detta diskställ får sätta känslan för hur jag vill ha det i mitt kök. När jag ser det vet jag precis hur jag vill ha det. Det är inte ett stilrent ekkök jag tänker på. Inte heller ett rostfritt proffskök. Men inte heller lantligt som kanske många tänker när ni ser detta diskställ. Nej, mera konstnärligt bohemkök, med egenhändigt målade skåpluckor, udda skåp, udda stolar, udda porslin, udda allt! Så vill jag ha det.
Så Lyck-anna! Jag lägger in en beställning när jag flyttat och funderat ut hur jag ska rymma detta underbara diskställ... Jag måste ta bort lite överskåpar. Hurra! Du har väl kvar ett i maj/juni???

 
 
Åsa

Åsa

14 april 2007 17:56

Ja.. diskstället jättefint.. förstår du föll.../ åsa

http://asas.tradagardsblogg.se

 
elaina

elaina

14 april 2007 18:47

Mycket 3vligt diskställ, men på tok för litet!
Sku nog behöva minst tre på rad...
=0)

http://elaina.bloggagratis.se

 
Anette

Anette

14 april 2007 21:02

Hej!
Diskstället är underbart. Sånt vill jag ha i min stuga sen. Och det är jättekul att få se bilder från Kiruna. Vart ska du flytta? Vad är Bolig för tidning? Den andra, Rosie, bara måste jag få tag i. Jag njuter av Lantliv nu men välkomnar gärna en till tidning.
Kram
Anette

http://anette.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Persilja

14 april 2007 21:54

Anette: Vi ska flytta till Luleå. Bolig är en dansk inr.tidning som har lite bohemstil eller hur man ska säga. Jag gillar också Lantliv, prenumererar. Bolig är dock lite annan stil. Jag gillar mycket olika stilar!

 
Millis

Millis

14 april 2007 22:48

Jättehärligt diskställ!!!

http://millis.bloggagratis.se

 
Ozzy

Ozzy

15 april 2007 00:10

Jag kanske är den enda i hela världen som inte tycker att diskstället är fantastiskt. Jag kan se charmen men... funkis övervinner allt. Väck med krusidullerna! Kära Persilja, jag måste säga att du och jag verkar leva exakt motsatta liv. Du landet jag storstan, du värsta familjen jag värsta ensamma, du aslångt norrut jag söderut. Om denna hypotes stämmer så är du också: rik, smal, korkad, moderat, hatar kaffe, blond och totalt ointresserad av musik. Är det så är det så? (för att citera den käre Sverker Olofsson)

http://clownozzy.blogspot.com

 
Ingen bild

Persilja

15 april 2007 00:34

Tyvärr, likheterna verkar fler än olikheterna...
Rik- på barn ja, smal-nja, beror på definitionen smal...korkad-säkert, moderat nix, nog det enda partiet jag inte röstat på, kaffe-hatar svagt kaffe, blond-nix rödhårig, hatar musik-nja varit superintresserad av musik, men har inte ro att ha på för mycket ljud då jag bor i en subwoofer känns det som. Men min musiksamling tar stor plats och är så antik att jag har både vinyl och cd som favoriter. Mp3 och webradio har jag inte nappat på ännu...
Well, well. Sov gott. Vi verkar båda vara nattugglare också!

 
Ingen bild

Anita

27 februari 2008 09:59

Älskade diskstället och gick omg in på deras hemsida. Men det finns inte där???

 
Annmarie

Annmarie

9 juni 2008 07:32

Hej
Nu har vi fått in diskställen i vår nätbutik: Broarne. Vi har ett lågt i samma stil också. Välkomna in!
Annmarie

http://www.broarne.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards