Direktlänk till inlägg 11 juni 2009

Det känns inte riktigt bra...

Av Persilja - 11 juni 2009 08:39

Jag kanske behöver lite ProViva!

För allt omkring mig är ju hur bra som helst...och ändå känner jag mig som hon i reklamfilmen som erbjuds 53000 kronor ingångslön, eller hon som har en romantisk stjärntittarstund och ändå inte känner att det känns bra. 

Jag vill ha tillbaka min kropp!!!

Jag vill inte vara besatt av ångestfyllda depphormoner som svärtar ner mitt sinne och ger mig ont i magen. Jag vill vara som jag brukar!!! NU!!!!!!!

Jag vill ha mens!!!!!!!!!!!!!

Ska fara och köpa en tetra Pro-Viva. Det kanske hjälper...

 
 
Tant Grön

Tant Grön

11 juni 2009 09:30

Hoppas, hoppas det hjälper. Vi underskattar magens kraft, det är där ALLT sitter, funkar inte magen så funkar ingenting, så kan man lika gärna gå å lägga sig under täcket. Det går inte att prata med mig när jag har ont i magen, nej, låt bara bli säger jag!

http://valkommenhemtilltantgron.bloggagratis.se

 
Stina

Stina

11 juni 2009 10:23

Vet du, jag är så glad att du finns! Både med och utam pms. :-)

http://www.sagoliktpysslar.blogspot.com

 
Emma

Emma

11 juni 2009 10:35

Låter inte så härligt. Ta hand om dig själv, gör så lite som möjligt så hoppas vi att du snart känner dig bättre.
Krya på dig
Emma

http://www.livskrafter.blogg.se

 
Lycke

Lycke

11 juni 2009 11:09

Tänkte precis fråga hur det är med dig! Ja, kanske proviva hjälper...?!? Önskar såå att det blir bättre för dig snart!!! Var själv lite deppig igårkväll...så där så man inte riktigt kan sätta fingret på vad det är..det känns bara illa...är inte alls kul att känna så! Du har inte tänkt prova femal balans???
Och vädret är ju inte så kul heller, men jag är så glad att det ändå är rätt så varmt!!!

Kramhögar Lycke

http://till-vidas-ara.bloggagratis.se

 
Losarinas mor

Losarinas mor

11 juni 2009 11:12

Jeg håber virkelig, du snart finder noget , der kan hjælpe dig.. Den pms bestemmer meget :-)

http://wwwkrlighedsagdelosarinasmor.blogspot.com

 
Berith

Berith

11 juni 2009 11:36

Tack och lov så slipper jag dessa bekymmer numera...livet blev genast lättare att leva ;)

Hoppas proviva hjälper =)

Kramen =)

http://maxmax.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Eva P

11 juni 2009 12:49

Jag håller med "Losarinas mor" att HOPPAS du får tag i någon bra människa/läkare som kan hjälpa dig med din HEMSKA pms!!! (men du kanske redan har gjort allt du kan?)
Sköt om dig!
Kram Eva P

 
Linda

Linda

11 juni 2009 17:11

För mig känns det likadant...
Tror att det ligger i luften ;)

http://www.liteeljest.se

 
Ulla

Ulla

11 juni 2009 17:11

Hej, du skulle ha nytta och glädje av Natures VitaminoxPro. Den är kanon.

Jag använder den varje dag och magen är som en klocka. Alla nyttigheter klarar av att passera magens sura område då de är mikroinkapslade.Det gör att de kan komma dit de ska och göra nytta.

Gå in på min sida och kolla länkarna från Natures.
Denna: Vitaminer & Kosttillskott - Vitaminox Pro
Unik 3-i-1 kombination
Ett unikt kosttillskott som kombinerar vitaminer, mineraler och 4.8 miljarder nyttiga probiotiska bakterier i en och samma förpackning. Ta hand om din mage, eftersom nära 80 % av ditt immunförsvar härstammar därifrån.
Fortsättningen kan du läsa på här:
https://www.shopatnatures.com/page/shop/product.php?productID=01400&categoryID=5

Här är länken till shoppen:https://www.shopatnatures.com

Den första länken är till just VitaminoxPro
Kika på det och hör av dig sedan.
Kramen Ulla

http://ladyinblue.bloggagratis.se

 
Tanten

Tanten

11 juni 2009 17:28

Det är onekligen mycket roligare att vara glad.

http://plasttanten.blogg.se

 
Ulla här

Ulla här

11 juni 2009 18:01

Hejsan, vad det gäller PMS så har jag inga problem. Men de var över innan jag började med dessa produkter så tyvärr kan jag inte svara just nu. Men kan kolla på de. Men jag hade besvärligt innan de slutade. Så jag hade tagit alla chanser om jag hade vetat om detta då. Företaget har ju funnits sen 1994 men då de inte använder sig av reklam så då är det inte lätt att veta. Men det är KANON-grejer så mycket vet jag i alla fall.
Återkommer när jag har kollat lite vad gäller PMS.
Kramen så länge Ulla

http://Ladyinblue

 
Ulla igen

Ulla igen

11 juni 2009 18:03

Glömde säga att du är en BLANDNING av två av mina kompisar till utseendet. Doris och Karin,Ej bloggare. Roligt, det känns som att jag känner dig rätt bra därför, fast jag vet att du är en ny bloggvän.
Kramen

http://Ladyinblue

 
Anki

Anki

11 juni 2009 19:31

Tips och trix: Cyklo-F finns på hälsokostaffären :)
Har testat och det funkar!!!
Kram
Anki

http://hundgarden.zoomin.se

 
Ingen bild

widde

11 juni 2009 21:01

Har du prövat med en rejäl Marabou chokladkaka?? Fungerar för mej..fråga mej inte varför..*ler

 
Lowa

Lowa

12 juni 2009 00:03

Zonterapi har hjälpt många.. kanske värt att testa en gång.. Lycka till!

http://www.lova.bloggagratis.se

 
carola

carola

12 juni 2009 10:38

precis..en stor härlig chokladkaka..mums, bästa medicin
Själv har jag fått tillbaka min mens:(..måste skaffa en till baby...
kram

http://mammacarola.blogg.se

 
Ulla

Ulla

12 juni 2009 17:29

Hej Per Silja, har skickat frågan om PMS vidare till Natures produktchef Agneta Ahlén.
Idag har jag fått det här svaret så långt:

Cognicore som kosttillskott är bra generellt, eftersom de ingående ämnena visar sig hjälpa till att sätta igång cellernas kanske mest primära skyddssystem. När man har PMS jobbar ju kroppen på högvarv och kanske under stress för att få igång systemen. Skall vara uppmärksam om vi ser några studier som speciellt hänvisar till det du frågar om.

Ha det bra!

Mvh, Agneta

Så nu är bollen i rullning.
Hoppas att hon får fram något.
Träffade denna Agneta på Natures konferens här den 28 mars i år och hon verkade vara en väldigt kunnig och rar människa. Men hon är ju produktchef så hon bör ju vara kunnig också.
Ha det gott
Kramiz Ulla

http://ladyinblue.bloggagratis.se

 
Lycke

Lycke

12 juni 2009 22:18

Hejs! Hoppas du mår bättre!? Blir ju litt orolig vettu!!! Du får gärna maila om du vill gorma av dig, hihi...!
Här är lugn och stilla tv-tittarkväll...nåja, mannen sitter i sängen o jobar med datorn i knät, men i allafall...

Krams Lycke

http://till-vidas-ara.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Persil,ja

13 juni 2009 08:33

Tant Grön: Magen ska vara glad annars blir munnen sur. ;D

Stina: Gissa om jag stoppar in den kommentareren i mitt hjärta!

Emma: Tack snälla!

Lycke: Tack, jo femal balans kanske jag måste prova, får många tips om det...samtidigt är jag sååå dålig på att stoppa i mig både mediciner och naturmediciner. ÄR mer för att lösa problemen med "vanlig" mat och saker som typ motion eller meditation...Fast jag GÖR ju inget istället. bara lider och klagar då. Så det kanske är enklast med typ femal b.

Losarinas mor: ja visst känns det som att den har mig i sitt grepp...!

Berith: Kanske mans ska se fram emot klimakteriet!!!

EvaP :Tack!!! Har aldrig sökt läkare. Bara klagat. :D

Linda; ;D Ja, det ligger i luften!

Ulla: Svarat inne hos dig!

Tanten: Det var ett visdomsord som jag skriver upp på!

Anki: ska spana in...priset! :D

widde: Ja, eller en påse Polly. Funkar den tuggande timmen i allafall! :D

Carola: Åh, en till baby. Kanske ska jag också....nej, jag skoja bara.

Ulla: Tack, ska bli kul att se vad de kommer frma till.

Lowa: Zonterapi låter som en bra kur. Lite dyrt bara.

Lycke: Tack det är...nnja bra är väl inte rätta ordet...det känns inte riktigt bra...men jag ska inte klaga. Finns värre saker. Däremot orkar jag inte vara socila på blöoggarna...väntar till jag är glad. Vill inte sprida pms i världen mer än nödvändigt. ;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards