Alla inlägg den 19 juni 2008

Av Persilja - 19 juni 2008 22:15

Fick ett mejl nu ikväll.

Ny text på Den blomstertid nu kommer:


Den baddräktstid nu kommer, när magen är för stor. Då valkar bara sväller, och celluliter gror. Generande behåring, lyfts fram i solens ljus. Nej stranden verkar boring, vi stannar inomhus. De krav som sommarn ställer, förstör vår ledighet. Vi sitter där å gnäller, fy fan vad jag e fet. Fast vem vill motionera, när man kan sitta still. Nej låt oss revoltera, vi tar en kaka till!

Annars sitter jag och saknar min tolvåring som åkt iväg till Kiruna med tåget. Han kommer att ha så kul och inte sakna sin mamma ett skvatt. Fast han har ringt fyra gånger redan så liiiite saknar han nog mamsen iallafall. Det är så svårt att släppa taget, men man måste. Jag gör det, men våndas och lider i det tysta. Hönsmamma? Jag??? Bah!



Av Persilja - 19 juni 2008 09:50

Ja, är ni redo för lite mönsterchockar? Varsågod:

Ett blomtokigt svorum. Men sååå läckert.


Och så ett färggalet kök. Tänk vad pigg man skulle bli när man kom ner till detta kök!

Jag blir glad av dessa bilder!!!


Tapeten i barnrummet nedan är tuff!

Och lådorna under sängen! Va? Är de inte söta!?


Nu får ni vila ögonen med lite vitare miljöer . Det ÄR vilsamt med vitt och man kan ju busa till det ändå. Vi nordbor kanske inte vågar kräma på så mycket på grund av avsaknaden av dagsljus långa tider av året och särskilt vi här uppe i Norrbotten då.

Här kommer en till lite mildare variant.

Ack, så vackert!!!


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards