Direktlänk till inlägg 25 juli 2007

Av skrot blev det not.

Av Persilja - 25 juli 2007 08:50

Haha, där fick jag till det. (?) Ingen fattar något. Men jag fattar.

Vid olika rensningar föröker jag vara duktig och verkligen rensa och inte hamna i det där tillståndet jag har så lätt att hamna i "men det här kan vara bra att ha". Till det har jag läst alltför många feng shui böcker. Bra att ha grejor sänker en. Det visar att man inte har någon tilltro till framtiden. Man förväntar dig dåliga tider och måste hamstra. Men om man rensar och röjer öppnar man upp för nya bättre tider. Så att kasta ska vara BRA!


Likväl trillar jag dit och sparar på en del "bra att ha" grejer.

Titta bara vilket fint vindspel jag gjorde av en trasig sån där spelleksak.

När vinder blåser klingar det nästan en liten melodi! 

 
 
Millis

Millis

25 juli 2007 12:41

Det blev ju ett riktigt konstverk...läckert!!!

http://millis.bloggagratis.se

 
IT-mamman

IT-mamman

25 juli 2007 19:35

Affärsidé?
Väldigt trendig! Och fin.

http://itmamman.wordpress.com

 
Maria-jag blommar

Maria-jag blommar

25 juli 2007 20:04

Hej! Tänkte först att du menade av skrot blev det not-inget, men det där blev ju något-fint!
Ja, jag är inte mörkhårig, inte jätteblond precis heller, men det är jag på bilden med halsbandet.

http://jagblommar.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards