Direktlänk till inlägg 24 juli 2007

Solen skiner...

Av Persilja - 24 juli 2007 10:18

Verkar som om övriga Sverige har dåligt väder, iallafall om man kollar bloggar...

MEN vi har sol!

Bäst att gå ut innan regnet och mulenheten når norrbotten.

Maken och svärfadern är på härbretaket för andra veckan i rad. Det vore fint med uppehåll tills takpappen är på plats!

IDAG ska vi nog åka och välja den där valpen.

En STOR dag i vårt liv!


 
 
Pippi

Pippi

24 juli 2007 11:47

Lycka till med valpvalet! :) Samtidigt som jag verkligen inte skulle vilja ha en valp i huset nu, så avundas jag er. De är ju så rackarns goa!

http://pippi.blogg.se

 
Korpmor

Korpmor

24 juli 2007 12:39

Ni kommer alla att få stor glädje av er hund det är jag säker på och tack för ditt besök på hemsidan!

http://peace.bloggagratis.se

 
decembertjej

decembertjej

24 juli 2007 18:58

Här regnar det :-( :-( :-(
Ska med spänning följa ditt hundäventyr.

http://decembertjej.bloggagratis.se

 
solsjälen*

solsjälen*

24 juli 2007 21:07

Naw vilken söt liten hund de blev till slut:) All lycka och glädje tillsammans med den önskar jag er.

-Martin-

http://www.myspace.com/martinpartinyea

 
Ingen bild

Persilaj

24 juli 2007 21:58

Martin; Tack för lyckönskningarna!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards