Direktlänk till inlägg 4 april 2008

Mitt mantra idag!

Av Persilja - 4 april 2008 13:49

Det finns snälla människor.

Det finns snälla människor.

Det finns snälla människor.

Det finns snälla människor.

Det finns snälla människor.

Det finns snälla människor.

Det måste jag banka in innan jag blir helt golvad.

Har råkat ut för mindre snälla under dagen och det gäller att inte låta det bita sig fast!

SÅ:

Det finns snälla människor.

Det finns snälla människor.

Det finns snälla människor.

Det finns snälla människor.

Det finns snälla människor.

För det finns det!

Världen vimlar av dem!!!!!!!!!!!!

Så det så!

Ps! Dottern hade tolv kommentarer att läsa när hon kom hem från skolan och blev SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ lycklig!!!!!

Världen är full av snällisar!!!!!!!

 
 
Andie

Andie

4 april 2008 13:59

jag tycker det där var ett bra mantra måste jag ju säga! Kanske ska gå och rabbla det för mig själv resten av dagen. Har också råkat ut för några riktigt otrevliga typer idag.
Men vi får väl tänka positivt det är ju äntligen fredag och helg!
Hoppas du får en trevlig helg, med många trevliga människor omkring dig!

http://www.andie.bloggagratis.se

 
elaina

elaina

4 april 2008 14:46

Dom allra flesta människorna är av naturen snälla: men jag fick en gång lära mig av en beteendevetare att rent statistisk så blir 12% av dom vi har i vår omgivning då å då idiotiska. Av dessa är det sen 2%procent som är obotliga idioter, m.a.o ingenting att bry sig om!(Det gäller bara att inte ta det personligt) 68-98% är alltså snälla människor: styrke-KRAM...
=o)

http://elaina.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

4 april 2008 16:15

Jag vet... Det finns HUR MÅNGA snälla människor som helst. Knepet är att inte missa dem de dagar man tycker att världen är full av de man tycker är mindre snälla...*L*

http://anna-panna.bloggagratis.se

 
katarina

katarina

4 april 2008 16:53

Hej! jo det finns snäll och så finns det mindre snälla, om de kanske måt dåligt och kanske inte vet bättre än att vara elaka, men jag tror innerst inne har alla en godhet...

Jag hoppas då det är så, att man säkert kan plocka fram den där inne nånstans ifrån..

måste säga att skåpet ar jätte jätte snyggt..

Kramar och ha en bra helg
Kat

http://katarinasdag.blogspot.com

 
Ingen bild

Persilja

4 april 2008 17:04

Andie: Det ÄR ju så, man bara glömmer de snälla när de dumma visar sig...

Elaina: Det var BRAAA matematik!!!!!

Anna: Precis det jag ville säga! Bra uttryckt!!!

Katarina: Jag brukar också fundera så; vad har de varit med om stackarna. Men man blir ju ändå ledsen...
Treevlig helg du med!

 
trollpackan helt säker!

trollpackan helt säker!

4 april 2008 19:06

Såklart att det finns!
kram!

http://trollpackan

 
ugglan

ugglan

4 april 2008 20:13

Självklart finns det snälla människor, synd bara att man ibland träffar på ett och annat rötägg. Men dom finns det inte så många av!!
KRAM UGGLAN

http://ugglan.bloggagratis.se

 
MILLER MÅLARKLUDD kan skriva en del oxå

MILLER MÅLARKLUDD kan skriva en del oxå

5 april 2008 08:44

okej
känner igen mej
jag får "BE med dig"

http://www.miller.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards