Direktlänk till inlägg 24 januari 2008

Tävling! Youhoo! Se hit!!!

Av Persilja - 24 januari 2008 19:48

Hurra! Jag tror att jag startat en ny rörelse!!!

"Pimpa sopskåpsrörelsen".

Härmed utlyser jag en tävling!

Vem kan göra det mest glamourösa sopskåpet???

JAG är enväldig domare.

Priset blir något som har med sopor att göra. Haha! Dock ej ruttna ägg eller annat stinkande. Något fräscht som har med sopor (lite) att göra.

Så! Kom igen! Pimpa sopskåpen!

Jag ska fortsätta glamourisera mitt!

Klara färdiga gå!!!!

När ni gjort det, lägger ni ut bilder på bloggen. Glöm inte "före"bilderna!!!!

Sen kommenterar ni hos mig och säger att ni lagt ut bilder och därmed deltar i den stora "pimpasopskåpstävlingen"!

Må bäste pimpare vinna!!!!

 
 
maloppa

maloppa

24 januari 2008 21:30

Hi hi, satt och funderade på hur jag skulle kunna "pimpa" mitt sopskåp när jag läste ditt inlägg. Ska fundera om jag hakar på eller ej, vi hade "städdag" idag men jag blev liggandes på soffan med en envis magkatarr. Ska ta min del av städningen i morronbitti, kanske sopskåpet får sig en dust, vem vet...

http://maloppas.tradgardsblogg.se

 
Ingen bild

Lucia

24 januari 2008 21:41

Jaaa vilken rolig idè!! Nu blev jag ju sugen att vara med. Får se om jag hinner med något i helgen. Ska tyvärr jobba på lördag så det ser ganska mörkt ut. Jag har förresten mailat dig tidigare i veckan.
Buenas notches!


http://www.gavleveckan.se/blogg/visablogg.aspx?guid=5dae6606-65f9-41c1-ac00-ed22dfb43007

 
Ingen bild

Persilja

24 januari 2008 22:02

Maloppa: Vi har inget bråttom i denna tävling-enväldige domaren säger att vi håller på så länge folk kommer in med bidrag. Ingen stress här inte!!!

Lucia: Pimpa när tid och lust finnes. Du är ju redan halvvägs!!!! Du kanske borde få vara med och vara domare eller iallfall jury! Du var ju idébärare!

 
Moster Mjölgumpa

Moster Mjölgumpa

24 januari 2008 22:35

Visst skulle mitt sopskåp behöva sig en pimpning, det ser ut som rena svinstian om jag ska vara ärlig.

http://www.mjolgumpa.blogspot.com

 
Emma Var Dag

Emma Var Dag

24 januari 2008 22:56

Räkna med mig...skall börja pimpa imorgon tror jag...annars får det bli på måndag...

http://www.emmet.bloggagratis.se

 
Emma Var Dag

Emma Var Dag

24 januari 2008 23:08

Hej igen! Har för mig att jag sett en affisch hos dig, men kan mkt väl vara på någon annan blog. Den var röd med vit text och det stod något med keep calm...osv Om det var hos dig. Var får man tag i den? Den skulle passa perfekt i vår hall.

http://www.emmet.bloggagratis.se

 
Kalima/Ma

Kalima/Ma

24 januari 2008 23:47

Ja, vilken rolig ide´! Den hänger jag med på.
Ska snarast börja fundera på hur jag vill ha det i mitt sopskåp.
Sen ska här köpas färg och prylar för att fixa till det så!

Mia =)

http://kalimakalima.blogspot.com

 
therre

therre

25 januari 2008 05:23

Kanske jag är med, får se om jag har lust :P Men ska bli kul att se andras. Haha!

http://www.therre.se

 
Ingen bild

Persilja

25 januari 2008 07:11

Moster Mjölgumpa: Vems gör oftast inte det?

Emma Var Dag: Den har Lisa på "Mitt Lilla Hus" lottat ut, men hon har tagit liten bloggpaus, jag har även sett den hos någon annan...meddelar om jag kommer på. Kul att du ställer upp i tävlingen, men det är inget bråttom!!!! Ta den tid det tar!

Kalima: HahA! Jättekul! Och som jag säger till alla. Det är ingen tävling på tid. Det får väl dra ut på ett tag tills alla känner att de hunnit.

Therre: Du får inspireras av de som deltar...

 
Lisa

Lisa

25 januari 2008 14:38

Ja, jädrans vad här ska pimpas! Jag hänger självklart på om det inte är bråttom. Vad vinner jag?

http://mittlillahus.blogspot.com

 
Ingen bild

Persilja

25 januari 2008 19:53

Härligt Lisa! Du kommer att ligga bra till om jag känner dig rätt!

 
Susanne

Susanne

13 februari 2008 09:00

Underbart! Vilken kul grej! Jag skulle verkligen BEHÖVA vad med! :-)

http://www.undersolen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards