Direktlänk till inlägg 28 augusti 2007

En länk till "hemmavid" bilagan som man kan bläddra i!

Av Persilja - 28 augusti 2007 13:52

Fick en länk av B på Norrbottens Kuriren. För mig funkar den inte. Men kanske för någon annan.

Meddela gärna om den funkar!

Uppdatering; det funkar för mig nu också!!! Cooooooooolt!!!!

Vilka färger det blir digitalt!!!

Och blädderljud!!! 

 
 
/B

/B

28 augusti 2007 14:00

Funkar det inte när du klickar på "click here if the paper does not open"???
Vad triiist! För mig funkar det helbra och det roliga är ju att man bläddrar i hela tidningen och får se allt!

http://www.lyckligagatans.blogg.se

 
Esters mamma

Esters mamma

28 augusti 2007 14:21

inga problem att komma fram till bilagan. (kör med firefox men det gör väl du oxå?)Däremot så hade jag svårt att förstora fönstret så jag kunde se hela sidan. Fick scrolla upp och ner och åt sidan. Läste även din krönika och såg ditt garage:-) Ser ut som vårt som vi har haft i två år...

http://estersmamma.blogg.se

 
Lisa

Lisa

28 augusti 2007 15:11

Å Persilja det blev ju jättebra! Man fick se dotterns och äldsta sonens rum, v-rummet och köket. Och så lite utomhusbilder, alla jättefina! Åsså din egen lilla krönika som var jättebra den med. Hela reportaget passar utmärkt under dagens Tisdagstema! Kram till dig!

http://mittlillahus.blogspot.com

 
Dubbelörnen

Dubbelörnen

28 augusti 2007 16:24

Viss funkar länken! Men den öppnas i ytterligare ett nytt fönster. Jag kunde även läsa din dagbok... Kanonfint reportage o en härligt skriven dagbok!

De är så duktiga på att fota o bara ta fram precis det rätta. Detsamma gjorde ju Helena fr Roomservice när hon var hos mig. Hon lyckads finna de få saker som gicka att fotograferas *skrattar*

http://karljohansgarden.blogspot.com

 
Ingen bild

Persilja

28 augusti 2007 16:32

B: Jo, det gör det-är bara sån teknisk idiot. Du vet använder mest den konstnärliga sidan av skallen...
Coolt med blädderljud och allt!!!

Esters mamma: Haha, så jag behöver inte ha bråttom då kanske? Med garaget...

Lisa: Tack vännen!

Dubelörnern: Tack snällis! Jo, jag har sett Helenas fina reportage från ditt fina hus!

 
elaina

elaina

28 augusti 2007 18:38

Meen så skojjigt Persilja!
Såå fiina bilder! (tror jag drabbats av tillfällig dubbla-vokalers-hicka?) Roligt att liksom känna igen sig, har ju på sätt å vis varit hemma hos er via bloggen mången gång. *sitter-en-stund-i-soffan-å-insuper-atmosfären* Tack för att Du dela med Dig av reportaget! Kanske kan jag få inspiration till röran i det ommöblerade sovrummet, för att inte tala om det dö-tråkiga vardagsrummet...
=0)

http://elaina.bloggagratis.se/2007/08/27/250139-he

 
Pippi

Pippi

28 augusti 2007 18:42

Gick fort utav bara attan till personalrummet för att ockupera NK när jag kom på att det var den 28:e i dag :) Så himla fint reportage. Superfina bilder! Jättebra krönika av dig :)

http://pippi.blogg.se

 
Esters mamma

Esters mamma

28 augusti 2007 19:21

Vi kommer inte in med bilen i garaget nu för den är för bred så nästa femårsprojekt blir att först tömma alla kartonger och skrot och sen bygga ny tvättstuga och förråd. Förråd med garageport så man kan skruva lite i cyklar mm.

http://estersmamma.blogg.se

 
IT-mamman

IT-mamman

28 augusti 2007 19:47

Vilken häftig bäddringseffekt. Nu ser jag verkligen fram emot att få hålla den riktiga tidningen i handen!

http://itmamman.wordpress.com

 
Barbro

Barbro

28 augusti 2007 23:04

Reportaget var jättebra, fantastiskt fint och bra skrivet!! Roligt också att du får en krönika =)) Grattis!!! kramar

http://www.barbros.blogg.se

 
maloppa

maloppa

29 augusti 2007 00:30

Ååååh så underbart att vi fick kika in, du har det så hemtrevligt och mysigt hemma hos dig. Gillar soffan med mormorsrutorna på, de passar så bra ihop. Blir inspirerad av de vackra bilderna, känner att jag vill få in lite mer färg i mitt hem, är nog lite för feg. Ännu en gång - jätteskoj att vi fick ta del av det vackra reportaget och kul att läsa din "krönika".

http://maloppas.tradgardsblogg.se

 
Ingen bild

Persilja

29 augusti 2007 07:04

Pippi: Tack snälla! (Jag fick mejl från några lärare på Högalidskolan som läst också. )

Barbro: Tack!

Maloppa: Jag har nog aldrig förstått mig på det där med att matcha, eller diskretion så det blir som det blir. Iblands mindre lyckat säkert!

 
Ingen bild

Persilja

29 augusti 2007 09:07

Elaina: Tack, snälla...Kul att du gillade det!

 
Anneli

Anneli

29 augusti 2007 10:40

Underbart! Vilket fantastiskt hem ni har. Snyggt utgjort i bilagan också!
Det gick väl bra - du överlevde va?

http://www.livochlust.blogspot.com

 
Ingen bild

Linda

29 augusti 2007 11:56

Hej, länken fungerade. Måste gratulera till ett mycket personligt och underbart inrett vardagsrum. Såg kanon ut i tidningen. Själv har jag precis fällt upp ett ikea/igloo tält till 1-åringen i vardagsrummet- så snyggt (icke).. Fortsätt lägg upp bilder, så att jag får mera inspiration. En bra skriven krönika i NK, ser framemot nästa!

 
Ingen bild

Persilja

29 augusti 2007 13:10

Anneli: Hej! Jo, tack, det känns t o m RIKTIGT bra! Hihi! Tack för berömmet!

Linda: Tack! Vad snällt. ÄR du norrbottning och läser Kuriren eller läser du den på nätet?
Klart ettåringen ska ha ett iglootält i vardagsrummet! Det har minsann vi också haft, fast då med stora tyger över borden som kojor och gissa bara hur det ser ut när inte tidningen är på besök! haha!

 
Ingen bild

Linda

29 augusti 2007 15:59

Hej igen, jag är Norrbottning, t.o.m en tornedaling boendes på Porsön.. Så om jag inte minns helt fel, boende i dina gamla hemtrakter;) Jag brukar sno tidingen av min syrra (som bor i närheten) och när ja ginte kan göra det så läser jag den på nätet. Gillar deras tisdagsbilaga.

 
kicki

kicki

29 augusti 2007 17:11

Jo för mig funkar länken också, va mysigt nu har vi ju fått vara med och läst redan..tack..vilket fint reportage det verkar bli, skall försöka få tag på tidningen sen, när var det den kom ut..
kram på dej,,kicki

http://kickilettenstrom.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards