Direktlänk till inlägg 28 augusti 2007

Hemma Hos!!!

Av Persilja - 28 augusti 2007 06:48

Woaw!

Vilket reportage!

TACK B!!!

Jag är stolt över att få vara med. Så fint skrivet och så vackra bilder!!!

Fotografen Linda har lyckats fånga allt så vackert! Sådär vackert är det inte! Haha! Underbart! Eller det är det. Det är bara det att hon lyckats klippa precis på rätt ställen. Det är det inredningsfotografi handlar om, kanske allt fotofrafi, att se bilden. Att beskära precis på rätt ställen för att få harmoni i bilden. Det är en konst! En skön konst när fotografen behärskar det.

Jag vill inte länka direkt här i min blogg.

Så jag gör det från en kommentar istället.

Vill ni läsa artikeln på nätet så kan ni kolla där. Fast alla bilder är inte med och de är små. I tidningen är det stora härliga bilder.

Jag kan andas ut.

Jag behöver inte gå ut med förklädnad!

Vilken lättnad!

 
 
Ingen bild

Persilja

28 augusti 2007 06:56

Om ni vill läsa hemma hos artikeln så gå in på "kuriren.nu" och klicka på rubriken "hemmavid" scrolla neråt.

 
IT-mamman

IT-mamman

28 augusti 2007 08:25

Vilket reportage!!! Och vilka bilder!! Och (utropstecken igen) du skriver som en gud! Skicka det som arbetsprov till olika tidningar. Och jag fick vara "kompisen från Stenungsund". Tjoho!
Verkligen ett lyckat reportage.
Jag har sovmorgon nu. Lycka det med. Alla borde ha sovmorgon varje dag.

http://itmamman.wordpress.com

 
Ozzy

Ozzy

28 augusti 2007 08:56

Roligt! Jättebra reportage ju.

http://clownozzy.blogspot.com

 
/B

/B

28 augusti 2007 09:05

Direktlänk (som jag visst tycker du ska lägga ut i ett inlägg!
http://www.kuriren.nu/GEN_Utmatning_Ettan.asp?ArticleID=1614344&CategoryID=3209&ArticleOutputTemplateID=125&ArticleStateID=2&ParentID=

http://www.lyckligagatans.blogg.se

 
Ellasmamma

Ellasmamma

28 augusti 2007 09:31

Grattis, det var jättefint i tidningen. Många stora bilder och dessutom en söt Pommac. Du ska vara glad och stolt över dit hem. *kram*

http://ellasmamma.blogspot.com

 
Ingen bild

Persilja

28 augusti 2007 10:12

IT:mamma: Tack snällis! B skickar tidning till dig!
Ozzy: Tack snällis2! Måste hela er släkt vara så snälla jämt? Snyft!

B: Okejrå

Ellasmamma; Tack, vad go du är!

 
Anette

Anette

28 augusti 2007 11:50

Grattis till reportaget. Det var snällt att vi fick läsa också. Och en krönika. Det var inte dumt. Jättekul.
Anette

http://anette.bloggagratis.se

 
Esters mamma

Esters mamma

28 augusti 2007 12:13

Vad spännande.
Jag har nu pratat med lillebror och bett honom spara tidningen till mig så jag kan se hela reportaget när jag kommer upp nästa månad.
Det var en bra artikel och dom bilderna jag såg var så fina.
Du ska verkligen vara stolt!
Kram från Ester och hennes mamma.

http://estersmamma.blogg.se

 
Ingen bild

Persilja

28 augusti 2007 13:56

Anette: Kul att du uppskattade det!!!

Esters mamma: Tack snälla du!

 
IT-mamman

IT-mamman

28 augusti 2007 19:44

Åh, skickar hon en? Ännu mer tjoho!

http://itmamman.wordpress.com

 
jessica

jessica

1 september 2007 12:32

Jaha, är det du det!! det läste jag om på Lyckligagatans blogg!! Vad kul att få vara med i tidningen!!Tack för dina ord.
Trevlig helg!

http://www.detvitahuset.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards