Direktlänk till inlägg 21 augusti 2007

Härmapan Persilja.

Av Persilja - 21 augusti 2007 18:31

 Har snott en idé rakt av från en tidning idag. Annars brukar jag kläcka de flesta idéer själv. Ett behov uppstår och jag löser det. Här insåg jag inte behovet förrän jag såg det.

Tyget hade jag redan liggande i ett skåp. Så ni som sett detta i någon hustidning; jag erkänner, jag har HÄRMAT!

 
 
Maria-Jag blommar

Maria-Jag blommar

21 augusti 2007 19:39

Fint skåp och smart användning av tyget...mitt väntar fortfarande på att hitta sin plats...
Har du snickrat skåpet själv?

http://jagblommar.blogspot.com

 
Clara

Clara

21 augusti 2007 21:35

Men du har härmat fint iallafall, tycker jag!! Och din lille hund är ju för söt....kanske skulle fråga min dotter vad hon använder för schampo till sin hund...hon kan sånt där....kraaaaam!

http://claraslinneskap.blogspot.com

 
Lisa

Lisa

22 augusti 2007 08:02

Vilket jättefint skåp! Och du, jag härmas jätteofta och tycker inte alls att det är nått fel med det, bara man gör nått man gillar!

http://mittlillahus.blogspot.com

 
Ingen bild

Persilja

22 augusti 2007 08:52

Maria-jagblomamr: Skåpet fick min man av mig när vi gifte oss-det är våt datum därnere. En kompis till mig byggde det efter min ritning.

Clara: Tack

Lisa: Jag tror att jag härmas mycket omedvetet. Och tror att jag kläckt idén själv. Jag är ju lite senil...

 
maloppa

maloppa

22 augusti 2007 10:05

Tänkte precis fråga om det var ert "Bröllopsskåp" men det fick jag ju svar på. Då blir det väl 15 år? Imponerande... o grattis i efterskott.
Själv är jag inne på tredje året som gift och i höst är det åtta år sedan vi träffades men jag är nog fortfarande lika förälskad - känns härligt. Visst har vi våra duster men vem har inte det *ler*.
Jag såg den bilden i tidningen och tänkte också att jag ville härmas, jättefint, fast ditt skåp var mycket finare....

http://maloppas.tradgardsblogg.se

 
Ingen bild

Persilja

22 augusti 2007 11:24

Maloppa: Det låter härligt att vara nyförälskad! Jag kan inte säga att jag är det, tyvärr, men det är rätt skapligt ändå, efter 25 år ihop varav 15 som gifta. Vi börjar verkligen vara ett "strävsamt gammalt par" hur lite jag än vill erkänna det. Hu! Låter som om vi är i 70-årsåldern!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards