Direktlänk till inlägg 19 augusti 2007

Extrabonus!

Av Persilja - 19 augusti 2007 15:30

Min äldste son är den som är mest betuttad i nye familjemedlemmen, tror jag.

Det blev som jag trodde.

De är riktiga kompisar, den lille och den store.

Pommac gillar att vara riktigt nära 13-åringen.

Mysigt har de! En hund kan locka fram sidor som annars inte kommer fram. Eller som är svåra att locka fram. Det gör mig SÅ glad att se denna mjukhet hos min son! 

Jag visste att det skulle bli så här! 

 
 
/B

/B

19 augusti 2007 16:06

Sötingarna!
=)
Det är SÅ BRA för barn och ungdomar att växa upp med djur ...

http://www.lyckligagatans.blogg.se

 
Ingen bild

Persilja

19 augusti 2007 16:12

Det vore kul att se lillsyrran med DIN äldste son, på samma sätt, utflängd i gräset. Sicken storleksskillnad det skulle vara!!! Jag tror en nybliven tonåring mår särskilt bra med ett djur!

 
Ingen bild

korpmor

19 augusti 2007 17:08

Till sin hund är det enkelt och kravlöst att ge/få kärlek!!

 
Pippi

Pippi

19 augusti 2007 20:05

Vilka fina bilder på fin son och hund! Kontakten med djur är så oerhört välgörande, i synnerhet när det är annat som bråkar med en, t.ex tonårshormoner...

http://pippi.blogg.se

 
elaina

elaina

19 augusti 2007 20:56

Vilka MysPysar!
Blir riktigt rörd när jag ser dom.
Sonen Min sku oxå må bra av att ha nå´n att mysa med...
=´0)

http://elaina.bloggagratis.se

 
Anna Stilla

Anna Stilla

19 augusti 2007 21:14

Jag förstår att Pommac stjäl all uppmärksamhet men jag måste fråga en sak iaf.

Jag har ju varit borta från bloggvärlden större delen av sommaren så jag kanske har missat något.

Men, yhm yhm, hur går det med din löpträning nuförtiden?

Vi skulle ju fråga dig om det.

Kram

http://www.annastilla.blogspot.com

 
Killfröken

Killfröken

19 augusti 2007 21:21

Vad mysigt de ser ut att ha det.

Däremot ar jag svårt att se vad som är fram och bak på din hund.... men den är gullig ändå...

http://killfroken.blogg.se

 
IT-mamman

IT-mamman

19 augusti 2007 23:09

Så rofyllt! Och det är nog i den åldern (sonen, inte hunden) som de behöver närhet som mest. Eller det vet jag inte, men närhet är i alla fall inte fel.

http://itmamman.wordpress.com

 
Ingen bild

Persilja

20 augusti 2007 06:47

Anna Stilla:
Svar 1: (förutsätter att du inte läst ikapp på min blogg): Jo, det går jättebra med löpträningen!

Svar 2: (om du läst): grrrrr...morrr...hugg!

Killfröken: Det kanske inte är så nog avad som är fem och bak-haha-(det kan lukta lika illa...)

IT:mamam: Jo, och man får inte ge så mycket som mamma längre, bara ibland.

Elaina& Pippi:: Det är nog jättebra med hund och tonår.

 
Lisa

Lisa

20 augusti 2007 11:29

Jag kommer ihåg hur jag var i den åldern och hur mycket min katt Mimmi då betydde för mig. Hur går det med det förresten med flyttningen för honom nu? Vill han tillbaka till Kiruna eller trivs han? Så här första dagen på nya skolan?

http://mittlillahus.blogspot.com

 
kicki

kicki

20 augusti 2007 12:19

Ja va härligt det är med dessa djur och ungar...jag är lessen just nu (gråter) för alldeles nyss så kom en man och sa at han kört på vår katt...han ligger efter vägen sa han och han är död...det ekar i huvudet fortfarande på mej...Jag tog låda med mig och så har jag gått och letat bland brännässlor och sly men jag finner honom inte och gubben hann ju åka...Vår hund han sitter vid min fot hela tiden och vill trösta...då är det skönt att ha den mjuka pälsen att krypa in i...ja detta livet är verklige skört...jag skall hämta andan en stund sen skall jag fortsätta letandet...jag vill ju ha honom begravd bland de andra hundarna och katterna...
kram kicki

http://kickilettenstrom.blogg.se

 
Ingen bild

Persilja

20 augusti 2007 12:27

Kicki: Så förfärligt!!!! Fy sjutton vad ledsamt!!!! Ååå, att sånt ska behöva hända! Lider med dig! Kramar!

 
kicki

kicki

20 augusti 2007 15:13

Se min blogg ....lycklig igen...
kram kicki

http://kickilettenstrom.blogg.se

 
kicki

kicki

20 augusti 2007 18:44

Gubben påstod att han blödde ur huvudet och hade brutit båda benen så jag vet inte, men vvi skall nu ut med sökselen igen och leta...nu ger vi oss inte denna gång...
kram kicki

http://kickilettenstrom.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards