Direktlänk till inlägg 14 augusti 2007

Tisdagstema-Busig

Av Persilja - 14 augusti 2007 20:22

Ja dagens tema passade ju verkligen en nybliven hundägare, men ingen är så busig som mina barn, inte ens valpen, ännu, så det blir ett busfoto på två av dem i full fart som vanligt. Notera Pommac som lugnt ligger bredvid på verandan.

Det är någon slags boxningsmatch som pågår.

 
 
Ozzy

Ozzy

14 augusti 2007 21:02

Bah nu har jag missat massa läsning och är så trött att jag inte orkar ta igen, så risken finns att du redan skrivit om detta, men jag är nyfiken. Känner du av nån allergi?

http://clownozzy.blogspot.com

 
kicki

kicki

14 augusti 2007 21:04

Så mycket kärlek han får den lille, ja man kan inte se sig mätt på dem, vi har filmat och tagit mer kort på den senaste hunden är vad vi nånsin gjort på ungarna, man blir helt konfys...
kram och puss på nosen...kicki

http://kickilettenstrom.blogg.se

 
Ingen bild

Supermogna ansvariga fyrabarnsmamman

14 augusti 2007 21:51

Ozzy: alalalalalalalalalalalalalalalalalalalala
jag hör inte vad du frågar om alalalalalalalal
tyvärr jag kan inte svara när jaginte hör!

Kickil: Ja helt tossig blir man.

 
Ozzy

Ozzy

15 augusti 2007 08:21

Bra! Jag tror på allvar att om man går omkring och tänker att man är allergisk så blir man det. Fortsätt lalla!

http://clownozzy.blogspot.com

 
Ingen bild

Persilja

15 augusti 2007 08:36

Ozzy: Exakt min taktik!

 
Kicki

Kicki

15 augusti 2007 09:33

Nu har du alltså 5 barn?*s* Jag vill ju så gärna ha en vovve ja mé..men nu jobbar vi ju båda hela dagarna(läste ditt svar om övertalning på maken..hehe)så det kanske inte är lämpligt med en liten "bebis" just nu,men ändå,suget finns där.
Barn SKA vara lite busiga tycker jag,känns rätt normalt att det är så*S*

http://iverashus.blogspot.com

 
Anna Stilla

Anna Stilla

15 augusti 2007 10:06

Hej Persilja! Har ni fått en bebis??? O, vad roligt. Och så sover den med baktassarna utsträckta. Det ser jättelustigt ut.
Grattis!
Kram
Anna

http://www.annastilla.blogspot.com

 
Ingen bild

Persilja

15 augusti 2007 11:48

Kicki: Jäpp, får kanske byta namn till fembarnsmamman! Haha! Jo, väldrillade barn gör sig iofs bättre på kort (då de står still) men busiga barn är nog det ideala...ur deras synvinkel i allafall.

Anna Stilla; Jäpp, en söt lurvig lite bebbe!

 
Ingrid

Ingrid

15 augusti 2007 12:52

Busungar passar ju bra när temat är busig. Valpen ser näpen ut.

http://dagbok.stenstugu.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards