Direktlänk till inlägg 3 augusti 2007

Favoritbloggar.

Av Persilja - 3 augusti 2007 23:20

Åååå, jag har blivit utmanad från två håll. En ÄRA utan dess like. Jag är mycket hedrad och glad över att ha blivit utvald av Maloppa och Maria-jag blommar.

Nu har jag dock ett dilemma att välja ut fyra och med andra ord välja bort de övriga. Jag pallar inte det. Och dessutom har många redan varit med en runda. Så förlåt Maloppa och Maria men jag passar. Jag säger så här istället: klicka på vem ni vill i min länklista så hittar ni absolut någon ni fastnar för. Det finns så ofantligt många bloggar som är bra! Jag har mina favoriter, ni vet ju själva vilka ni är, och det är en hel del, men det finns dessutom ännu fler! Världen är full av bra bloggar! Tänk vad många människor som sitter och skriver och lägger ut bilder och skapar sina egna världar. Vad härligt det är!

Ett bra tips att hitta nya bloggar är ju att gå in på någon favoritblogg och så klicka in sig på deras favoritsidor. Det brukar ju vara liknande sidor man hamnar på. Det blir liksom ringar på vattnet som aldrig slutar pulsera.

Imorgon är det auktion här i byn. En riktig gårdsauktion. Jag ser fram emot den! Ska stiga upp och gå på visningen till klockan 10. Kameran följer förstås med!

Så bäst att inte nattuggla för länge ikväll.

Har förresten nu tömt de sju extra kartongerna.



 
 
IT-mamman

IT-mamman

4 augusti 2007 10:00

Duktigt! Du är värd en marängtårta!
Kram!

http://itmamman.wordpress.com

 
Ingen bild

Persilja

4 augusti 2007 14:54

IT:mamma:Slurp! Den satt där den skulle!

 
Åsa

Åsa

4 augusti 2007 20:26

Ja..du har rätt..ett bra sätt o hitta nya fina bloggar!!=) o kul med auktion.. vad letar du efter..eller är det stundens ingivelse..? =)/åsa

http://asas.tradgardsblogg.se

 
Ingen bild

Persilja

4 augusti 2007 20:33

Åsa: Nej jag letar inget. Passade bara på när det hände nåt i byn!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards