Direktlänk till inlägg 20 juni 2007

Sol-moln-sol-moln-regn-sol...

Av Persilja - 20 juni 2007 11:46

Åååå, vad less jag är på molnigt väder! Springer ut och in och försöker pricka in solen. Tror ni jag lyckas?

Det är inte så att jag solar precis, utan jobbar i trädgården men hos oss är det rätt så kkkkallt när solen går i moln. Jag vill ha värmen!

Men idag har solen svårt att bestämma sig.

Regn om vart annat. NU ska vi iallafall ta en tur in till staden. DÅ kan det få regna om det vill!

 
 
maria

maria

20 juni 2007 14:57

Så har vi haft det i flera dagar nu...

http://gnallspikarochlivsflanorer.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

20 juni 2007 15:05

Vaddå, regnar det där nere? Jag vill också ha regn. Dom bara lovar och lovar och jag sådde gräs förra veckan... får väl masa mig ut med vattenkannan då. Och hörrdu, låt han inte röja för mycket, som du säger så kan där var ngt himla fint som kanske inte ännu blommar så att det hinner räddas! Jag röjde alltför mycket här och flyttade rabatter innar jag ens visst vad som fanns i dom. BIG mistake!

http://mittlillahus.blogspot.com

 
Maria  Jag blommar

Maria Jag blommar

20 juni 2007 16:14

Så är vädret här också. Sol, moln, spöregn. Har varit på stadstur. Vi låtsades att det var riktig sommarvärme och åt en mjukglass på torget.
Jag älskar röd- och vitprickigt så den regnrocken vill jag också ha!

http://jagblommar.blogspot.com

 
Ingen bild

Persilja

20 juni 2007 16:34

Lisa: Jo en pytteskur då och så. Men inga mängder som räcker till gräs. Tyvärr. Vi har också sått gräs i stugan, maken far dit och vattnar hela tiden. Det är bar med mycket vatten så kör det igång att gro när värmen väl kommer.

Maria-jag blomamr: Ja! Varför kan de inte göra såna kläder till vuxna också????

 
Anette

Anette

20 juni 2007 19:04

Glad midsommar, Persilja. Njut av ditt hus.
Kram Anette

http://anette.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Persilja

20 juni 2007 19:50

Anette: Tack detsamma!!!

 
Ingen bild

elaina

20 juni 2007 22:45

WOW!
Vilket häftigt ljus mot den mörka bakgrunden på översta bilden! Å jänta är lika gullig som regnrocken...
=0)

 
Ingen bild

Persiilja

20 juni 2007 22:49

Elaina: Håller med! Hihi men jag är väl inte så objektiv. Bilden blev väldigt bra också! Det gröna blev så grönt mot den åskblå himlen...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards