Direktlänk till inlägg 23 april 2007

Kameran ljuger inte, allt är en fråga om zoomning...

Av Persilja - 23 april 2007 13:56

Se här! Så vackert jag har det här hemma!

Bedårande, inte sant!!!





Fast egentligen ser det ut så HÄR:


Kanske inte liika fint...



 
 
helga

helga

23 april 2007 14:32

Kolla gärna in min blogg, jag är ny bloggare och tycker din var kul att läsa. Vi är i samma ålder. Lycka till med ditt bloggande.

http://helga1.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Persilja

23 april 2007 14:51

Välkommen som bloggare Helga! Ska bli spännande att höra om tokiga flygresenärer!!!

 
Ingen bild

Lantliv igen

23 april 2007 16:20

Du är bara bäst! Super kram

 
Hundbiten

Hundbiten

23 april 2007 16:43

Jag vill absolut inte göra dig sådär tossig och tokig igen, men tyvärr så kan jag inte läsa det här inlägget eftersom bilderna ligger rakt över texten... :/

http://www.hundbiten.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Persilja fattar inte!

23 april 2007 16:47

Hundbiten...Min computorjävel är alltså inte att lita på...här sitter man i godan ro och tror att man gör sagolikt snygga (nåja) inlägg och så ser ALLA 99,9 % läsare som har PC inte vad jag skriver!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Näääärå, jag ska inte bli tossig-jag ska bara kasta datorn i väggen...ett ögonblick...

 
Pia

Pia

23 april 2007 18:31

det verkar som om det fungerade att kasta datorn i väggen för jag kan se bilderna galant;) Måste nog säga att den undre bilden påminner om hemma hos mig:)) Hm skyller på katten;)

http://pumashobbyverkstad.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Persilja

23 april 2007 19:17

Åh, Pia, min idol. Att du går in här och tittar på mina skabbiga bilder när du har så gudomligt snygga själv!
Kan du inte hålla en videokonferens via nätet på hur man GÖÖÖR!!! (Finns det ingen annan väg, än att sitta och försöka och försöka och försöka och bara misslyckas och bli ovän med datorn...jag vill ha en genväg!!!)

 
Clara

Clara

23 april 2007 22:01

Åh, nej.....Mr Hyde har skrivit ett inlägg i Claras blogg!!! hihi
Kram på dig!

http://claraslinneskap.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards