Direktlänk till inlägg 23 april 2007

De kan dra åt helvete!!!

Av Persilja - 23 april 2007 09:32

Jag måste tvätta bort känslan av smuts och depp som kom över mitt bloggande...

Jag har verkligen tyckt att det varit jättekul och roligt och i morse när jag vaknade tänkte jag faktsikt att nu skiter jag i detta...


Jag kände mig så naiv och blåögd och grundlurad. Nog har jag vetat om att det förekommer men jag tar inte in sån skit förrän det närmar sig. Att någon skulle förvanska mitt ord och mina bilder känns så jävla smutsigt.

Sökte på nätet och hittade min blogg i en del andra sammanhang. Dock ej i några vidriga, men jag avbröt sökandet då jag insåg att jag inte vill veta. Vad hjälper det mig att veta...? Håller med Lantliv ooaoaoaooaoaoa (håller för örona...) Det skadar mig ju bara om jag vet om det eller hur?


Sen kan man ju ta lärdom och ge fan i att lägga ut bilder som kan användas och tänka lite på formuleringarna...

Man behöver ju inte servera det på silver fat åt dem.


SÅ om jag lägger in mina älskade barn igen blir det väldigt påklätt (det har det väl iofs varit förut också) och väldigt lite närbilder...

De jävlarna som håller på med sånt ska fan inte få förstöra min glädje.

Fy, vad jag svär när jag är arg!!! (Så här har min familj det-stackarna.)


Men nu ska jag framhålla några positiva saker med bloggen och bloggandet för min egen skull för att förmå mig tycka att detta är kul igen:

- Jag får skriva!


- Någon läser det jag skriver!


-Jag får respons!


-Det är roligt!


- Man lär känna trevliga människor!!!


- Bloggen och bloggvännerna finns faktiskt kvar fast jag själv flyttar i verkliga livet. Det är faktiskt väldigt skön känsla att något är "bestående".


- Det är mycket roligt att hälsa på i andras bloggar och att lämna kommentarer och få kontakt...


Sen kan alla som föstör detta DRA ÅT HELVETE på ren svenska!!!


 
 
Clara

Clara

23 april 2007 10:08

Jag är helt stum!!!! Att inte dom här människorna skaffar sig ett liv istället.....jag tror bestämt vi får skicka ut Mr hyde och PMS-Persilja till dem, eller vad säger du!? De skulle behöva ruskas runt ordentligt!!! Usch....!
Jag blir bara så trött och ledsen när jag läser sånt här...hittar liksom inte ord, men din slutmening var bra...de kan dra åt hel-e för min del också!
Var rädd om dig min vän och jag skickar många kramar, låt inte dessa "äckel" ta all din energi från dig nu!

http://claraslinneskap.blogspot.com

 
maria

maria

23 april 2007 11:39

Hallå!!

Jag håller med Clara! Man blir så trött och ledsen, arg och förbannad när man hör sånt här...Man måste väl för herre namn kunna få andas och ha någonting rent här i livet...

Skrik åt dom att dra åt helv-e lite högre Persilja så stämmer vi andra in...

Kram på dig (måste erkänna att jag får lite abstinens under helgerna i nya huset och hos mamma)

http://gnallspikarochlivsflanorer.bloggagratis.se

 
Dubbelörnen

Dubbelörnen

23 april 2007 11:52

Skriver under ditt inlägg o skickar dem gärna samma väg som du!!!!

Kramar

http://karljohansgarden.blogspot.com

 
Hundbiten

Hundbiten

23 april 2007 12:08

Här är man bara borta en liten stund (tycker man) och så händer det så här mycket! Och trista saker, dessutom... :(

Det är trixigt detta med cybervärlden. Man får värja sig så gott det går, men det är inte helt lätt alla gånger... Men om tillräckligt många protesterar så kanske det funkar. Tveksamt förstås, det finns alltid idioter...

Megakram!

http://www.hundbiten.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Persilja

23 april 2007 12:50

Clara, Maria, Dubbelörn, Hundbiten: Tillsammans stå vi enade!

 
IT-mamman

IT-mamman

23 april 2007 15:48

Grattis på 27-årsdagen!
Jag blev lite förvirrad i mitt bloggande när jag läste ditt inlägg om dessa knäppa personer. Har gått och grunnat på det fram och tillbaka hela dan. Men jag kör nog i samma stil, lite försiktig bara.

http://itmamman.wordpress.com

 
Esters mamma

Esters mamma

23 april 2007 16:13

IT-mamman:
Jag väntar med spänning på när Persilja säger till att du hittat rätt dag :-)
Vi ansluter oss till gratulanterna...

http://estersmamma.blogg.se

 
Ingen bild

Persilja

23 april 2007 16:17

TACK! IT:mamman! Du fick rätt ålder och rätt dag på en gång!!! FANtastiskt!!!!

 
Lantliv

Lantliv

23 april 2007 16:18

Tack vännen - precis vad jag vill höra.

http://lantliv.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Esters mamma

23 april 2007 16:32

Persilja! Har inte din mamma lärt dig att det är fult att ljuga ;-)

 
Ozzy

Ozzy

23 april 2007 16:36

Det är alltid de bajsiga människorna som hamnar i fokus. Dumma dom.

http://clownozzy.blogspot.com

 
Pia

Pia

23 april 2007 18:27

Låt f..n ta de äckliga grisarna.

http://pumashobbyverkstad.bloggagratis.se

 
elaina

elaina

23 april 2007 22:47

Om ni tänkt stämma upp i en unison protest så vill jag vara med å VRÅLA!
Så det så...
>0O

http://elaina.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards