Direktlänk till inlägg 22 april 2007

VARNING!!!

Av Persilja - 22 april 2007 22:52

Om någon undrar varför min blogg ser ut som den gör, varför min favoritbild på barnen är väck och ersatt med den fulaste jävla bild jag kunde hitta så beror det på att Esters mamma uppmärksammat mig på att ens blogg kan bli kapad och göras om till en blogg med länkar till porrsidor.


Jag blir så förbannad att det finns idioter därute som gör så!!!!


Men är det inte alltid så? När man sorglöst går omkring i världen och för en gångs skull känner sig riktigt glad då får man ett brutalt uppvaknande.


Jag råder alla att ta bort alla bilder på era barn!!!


Fyfan!!! Vad trist det är!!!


Jag hade en plan på att göra en släktblogg med bara info om alla barn och bilder på deras liv så att släkten som är utspridd i landet kunde ta del av.

De planerna törs jag verkligen inte genomföra nu.


Det finns idioter som håller på med småx människors po X rno Xgra fi (skriver det konstigt så att jag inte lockar hit nåt äckel som googlar på det) och de jävla idioterna skulle jag vilja utplåna från jordens yta.


Nu är jag arg!!!

Detta är den blogg som blivit utsatt:

http://fridasfunderingar.blogg.se/1177155197_himlen_r_oskyldigt_bl.html
 
 
Ozzy

Ozzy

22 april 2007 23:06

Du kan ju göra en lösenordad hemsida så slipper du snuskisarna.

http://clownozzy.blogspot.com

 
Ozzy igen

Ozzy igen

22 april 2007 23:07

glömde säga gonatt. Gonatt :O)

http://clownozzy.blogspot.com

 
Ingen bild

Persilja

22 april 2007 23:15

Ozzy: Just det! Smart! Tack! Sov gott!!!

 
Ingen bild

Lantliv

22 april 2007 23:30

Vägrar att lyssna på sånt där.... *håller händerna för öronen och säger ahoahoaho* Väljer att lita på dom snälla. Men man blir så arg när man tänker på det.

Fin bild. Du. jag har en kul grej som jag hittade på tjuvlyssnat. http://www.tjuvlyssnat.se/allmant/it-takes-a-rabbit-or-a-tongue-which-also-is-our-specialties-tonight
Trodde den passade din humor. Men kan ha fel?
Kram på dig

 
Kärleksdravel

Kärleksdravel

22 april 2007 23:42

lösenordsskyddad är en bra ide...men samtidigt så är det ännu sjukare att vill dom ha tag på information om sånna äckliga saker så får dom det oavsett vad du skriver i din blogg...sen kommer det alltid finnas folk som vill förstöra för andra...det sköna idag är att det är lite lättare att få tag på pervorna än vad det va för x antal år sen...Trist att dom inte tar fast alla dock =(

http://karleksdravel.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Persilja

23 april 2007 07:20

Lantliv: Stackaren, hoppas hon själv inte förstod vad hon sa! Hahaha!

KÄrleksdravel: håller med! Ja, man är ju bara en larvig amatör och de som håller på att kapa och annat är ju proffs, så det spelar nog ingen roll. Men jag tappade då lusten att visa mina barn. Bara tanken på att nån använder bilderna!!!!!!! Krääääääääääk!

 
Lisa

Lisa

23 april 2007 07:29

Ja, visst är det trist! Skulle precis säga det om lösenord, men nu vet du ju det...

http://mittlillahus.blogspot.com

 
Pippi

Pippi

23 april 2007 08:34

Sånt där kan ju få vem som helst ur gängorna och då spelar det liksom ingen roll om man har PMS eller inte. Det är lika jävla (ursäkta) illa oavsett! Varför kan folk inte låta andras bilder vara ifred? *gah* Tänk om länktåget hade varit en juste grej? Tänk om man hade kunnat lägga ut bilder utan att behöva vara rädd för att de ska användas i något smutsigt syfte? Tänk om... *suck*
Hoppas att ni får en bra dag i alla fall!

http://pippi.blogg.se

 
Anna Stilla

Anna Stilla

23 april 2007 08:52

Det måste vara verkligen störda människor som roar sig med sånt. Antagligen är dom kastrerade och i sin tur förstör dom för alla andra.
Persilja, du är vacker! Kram!

http://www.annabstilla.blogspot.com

 
Ingen bild

PErsilja

23 april 2007 12:54

Pippi: Vi verkar vara pms-synkroniserade...Tänk om vi stöter på varann-vilket BRÅK det skulle kunna bli! Kanske bäst att vistas ute i skift! Jag kan ta kvällspromenaden, lovar du då att hålla dig inne?

Anna Stilla: Tack för "komplimangen"! (Du vet varför jag sätter citationstecken!) KRAM!

 
Ingen bild

elaina

23 april 2007 22:25

SANSLÖST!
finner inte ord, jag bara morrrrrrrar...
>0/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards