Direktlänk till inlägg 17 april 2007

Ett annat drömhus.

Av Persilja - 17 april 2007 14:39

Jag ska nu testa att lägga in en bild på det nya sättet. Det här huset har jag gått och kikat på många gånger. Det ser kanske inte mycket ut för världen men oj vad fint de verkar ha inne! Jag brukar stirra så jag nästan går i diket på kvällen när det är mörkt. Helst skulle jag vilja sätta näsan mot rutan...

I alla fönster hänger egentryckta gardiner som är så läckra!!! Och i det som jag tror är köket ser man ett stort rött skåp. Riktigt knallrött. Och jag har ju en passion för rött.


Inget hände ju med bilden. Jag skulle ha haft den på höger sida om texten...

Vad är detta?

 
 
maria

maria

17 april 2007 14:51

Hej på dig!

Jag undrade just var du höll hus idag....
Det där bildprogrammet fungerar inget vidare. Jag gör så att allt ska se ut som jag vill ha det och när jag sparar inlägget så lägger allt sig huller om buller i alla fall. Vet inte riktigt vad man ska göra....
Öva kanske, öva,öva,öva, usch så trött jag blev av allt övande. fniss.

http://gnallspikarochlivsflanorer.bloggagratis.se

 
Clara

Clara

17 april 2007 15:29

Till höger var det, ja.....
Du är ju för söt.
Kram

http://claraslinneskap.blogspot.com

 
Arga Mamman

Arga Mamman

17 april 2007 15:37

Känner igen mig... Höll på att gå in i en lyktstolpe en gång då jag var på "gloarunda". Hi hi! Perfekt hobby under vinterhalvåret.

Kram

http://www.argamamman.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards