Direktlänk till inlägg 23 mars 2007

Det glööööder på himlen!

Av Persilja - 23 mars 2007 18:53

Det är lätt att leva i nuet och bara njuta när detta är vad jag tittat ut på senaste timmen. En glödande solnedgång.
Rakt fram ungefär i mitten, ser man Kebnemassivet.

Hur många har denna utsikt från sovrumsfönstret? Jag har det just nu. Men inte så länge till.
Jag njuter!
Och nu ska jag bjuda er också även om bilderna aldrig gör rättvisa när det gäller såna här vyer.

 
 
Åsa

Åsa

23 mars 2007 19:33

Vilken himmel!!! Vad bra att du förevigade den... då kan du ta fram o titta på.. ja världen är förunderlig!!!!Ha en trevlig helg!!!!!!!/åsa

http://asas.tradgardsblogg.se

 
Gerda-Thyra

Gerda-Thyra

23 mars 2007 22:12

Gud, så vackert...... Jag får allt ett litet uns av "hemlängtan" till Norrbotten, jag......

http://gerda-thyra.bloggagratis.se

 
elaina

elaina

23 mars 2007 22:18

VIDUNDERLIG VY!
Förstår att Du/ni kommer att sakna den.
Våran utsikt(som jag bjuder på via länken) är nog det jag sörjer att mista den dan vi flyttar ifån våran lägenhet...
=0}

http://elaina.bloggagratis.se/2007/01/15/66237-man

 
Yvonne

Yvonne

24 mars 2007 17:15

Åh...vad jag längtar upp till norr igen när jag ser dessa vackra bilder. Jag har "bara" varit där på semester men ändå är mitt hjärta där!
Vad trevlig blogg du har! Jag lägger den bland mina länkar.
Ha det gott!

http://www.slojdbiten.bloggagratis.se

 
Trolltyg och Änglaströssel

Trolltyg och Änglaströssel

24 mars 2007 18:14

Hej Persilja... Underbara foton, visst är det speciellt när himlen färgas så.

http://mrln.bloggagratis.se/

 
Ingen bild

Persilja

24 mars 2007 18:39

Trolltyg & Änglaströssel (vilket underbart namn) och Yvonne:
Roligt att få nya besökare! Ska bara skicka iväg det här så kommer jag till er också!
Välkommen tillbaka!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards