Direktlänk till inlägg 22 mars 2007

LOTTEN WAS HERE!!!

Av Persilja - 22 mars 2007 09:53

Jag är så HEDRAD!!!
LOTTEN har kommenterat hos mig. Hos MIG!!! LOTTEN!!! The big one! Proffset! Och du är inte alls tråkig fast du är så proffsig! Det sa de bara för att göra mig glad!
Hur hittade du mig?
Hur fort går det inte i bloggvärlden!!! Det måste ju vara världens snabbaste skvallercentral. Var det nån som tipsade dig? Eller googlar du på dig själv varje morgon?
Måste tyvärr slita mig nu. Ska iväg på ett möte, men när jag kommer tillbaka ska jag klicka fram kommentarerna från dig igen och läsa de om och om igen!!!
Är det nån som skojar med mig. (Näe, det lät som du Lotten!)

Som sagt: jag känner mig lite sådär som om jag tagit hand med kungen eller nåt. Lite högtidlig. Måste liksom sätta ner fingrarna värdigare och räta på ryggen här i min stol. LOTTEN was Here!!!!


 
 
IT-mamman

IT-mamman

22 mars 2007 11:05

Det var inte jag som tipsade, om nu någon gjorde det. Lovar!
Ha, ha, det här är värsta TV-såpan! Måste kolla in här flera gånger till idag och se hur det utvecklar sig.
Egentligen sitter jag med näsan i böckerna, men man kan väl få titta upp ibland.

http://itmamman.wordpress.com

 
Lotten Bergman

Lotten Bergman

22 mars 2007 11:40

Men det här var ju ett nytt, uppdykande, förvånande problem: hur bevisar man i en bloggkommentar att man är den man är?

(Att mejla är fusk!)

Om jag är jag, lovar jag att första ordet i morgondagens blogginlägg på www.lotten.se kommer att vara ett ord som Fyrabarnsmamman bestämmer. Och det får inte vara "jag", eller hur? Hitta på något krångligt som jag får svårt att skriva om!

http://www.lotten.se

 
Lotten Bergman

Lotten Bergman

22 mars 2007 11:50

Oj, jag glömde ju bort hur jag hittade hit. Jo, jag använder nyligen.se och "pingar" varje gång jag har skrivit något. (Pinga = tala om att nu finns det en ny text att läsa. Och ja, så här förklarar jag allt hela tiden, alla blir galna på mig för att jag förklarar saker som de redan känner till.)

Nu finns det en extrafunktion där: varje gång jag har pingat dyker det upp en trevlig lista med vilka som har länkat till mig de senaste dagarna.

Och där stod du först.

http://www.lotten.se

 
Ingen bild

Persilja

22 mars 2007 13:40

Hmmm - nåt krångligt som LOTTEN (the bloggerqueen) får svårt att skriva om - det var inte lätt!!! Jag tar väl "Bloggerqueen" då! Haha!
Så om Lottens inlägg imorgon fredag börjar med Bloggergueen är det den riktiga Lotten som har varit här! Jo, du! Det har faktiskt förekommit såna som skriver kommentarer i andras namn av någon underlig anledning.

 
IT-mamman

IT-mamman

22 mars 2007 15:10

Såpan fortsätter alltså på Lottens blogg imorgon! Hur dags går avsnittet? Det kommer att bli höga tittarsiffror. :-)
Såg just att du lagt till mig i din blogroll. Hurra - ännu en sak som föryller min dag! Var det för att vara snäll eller för att jag springer här och pimplar kaffe så mycket? Nej, skojar bara. Men glad blir jag!

http://itmamman.wordpress.com

 
Ingen bild

Persilja

22 mars 2007 15:20

Jo, du hade äntligen gjort dig värdig!
Eller så var det det att du länkat till Lotten-jag var lite misstänksam!

FAKTISKT: ärligt så har jag försökt förr men bara fått upp en slags sida som ser ut som en "sign up" sida för Wordpress. Och sen föll det i glömska. Så när jag höll på att länka andra (Lotten bl a) så passade jag på att prova med dig igen. Och detta är SANT!

 
IT-mamman

IT-mamman

22 mars 2007 18:51

Att du fick upp en Wordpress-sida var nog ett tecken. Byt till Wordpress, helt enkelt. Inga problem , ingen spam , bara Halleluja!

http://itmamman.wordpress.com

 
Ingen bild

el Aina

22 mars 2007 23:58

gammalt groll har ja hört talas om men va e bloggroll?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards