Direktlänk till inlägg 21 februari 2007

70-tal!!! Woaw!!!

Av Persilja - 21 februari 2007 19:03

Hittade denna när jag surfade runt efter tapeter!!! Hela mitt jag skriker ÄÄÄLSKAR!!! Som fondvägg i dotterns rum! Resten av väggarna vita och så vita möbler och rödvit matta och glada färger på kuddar. Vore det inte lite läckert!!!

 
 
Åsa

Åsa

21 februari 2007 21:06

Det blir suveränt!! Min son på 15 har valt vita väggar och svart mönstrad fondvägg.. snart färdigt!! Tufft!

http://asas.tradgardsblogg.se

 
Liten

Liten

21 februari 2007 22:26

Det där är 70-tal för mig. Hade ett påslakan som såg ut så och min kompis hade en tapet precis lika dant. Skitsnyggt att göra som du tänkt.

http://http;//liten.bloggagratis.se

 
Hannele

Hannele

22 februari 2007 23:39

Det är lite 60-tal, Mary Quant

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
elaina

elaina

24 februari 2007 15:43

Min kompis Åhse och hennes lillasyster hade så´na tapet i sina rum, grön resp. röd!
Deras lilla toalett fick vi, till vår stora lycka, måla om alldeles själva! Den blev klarblå med vita moln, gissa om vi va´ stolta!
=0)

http://www.elaina.bloggagratis.se

 
Ingen bild

emma

24 juni 2010 11:17

hej!

vart hittar jag denna söta tapet?

mvh

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards