Direktlänk till inlägg 11 januari 2007

Bloggfråga-någon som kan hjälpa?

Av Persilja - 11 januari 2007 21:34

Hur gör jag när jag ska skriva in en annan bloggare och man bara ska behöva klicka på den så kommer man in till den. Länka alltså. När jag skriver ut hela adressen funkar det ju (http://liten osv) men då syns ju ALLt det. Om jag bara vill att det ska stå Liten. Hur gör jag?Tack på förhand!

 
 
Liten

Liten

11 januari 2007 22:18

Jag hittade det idag :) När man skriver inlägg så är det ju en ruta. Under den rutan kan man ju göra så man kursiv eller fet text. Där står det även "Skapa länk". Om du tex ska länka till aftonbladet så markerar du själva ordet aftonbladet sen trycker du på skapa länk. Då kommer det upp en liten ruta och där skriver du hela adressen till sidan och sen okej. Så har du gjort en länk :)

Hoppas du förstår min beskrivning..haha!

http://liten.bloggagratis.se

 
Gerda-Thyra

Gerda-Thyra

12 januari 2007 08:02

I första rutan skriver du vad du vill ska synas i listan på din blogg, i rutan under skriver du http-adressen.

http://gerda-thyra.bloggagratis.se

 
Filifjonkan

Filifjonkan

12 januari 2007 11:09

Hej du så här gör du:
öppna sidan du vill ha översta vita fönstret där adressen står tryck kopiera gå till ditt manual i bloggen tryck länkar. där det står url klistrar du in din adress du har i musen i handen ovanför skriver du tx Tinas blogg eller nåt tryck lägg till länkar så hamnar den i din högra länkspalt om du menade detta annars får du skrika igen..

http://filifjonkan-se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards