Direktlänk till inlägg 16 maj 2008

Min inspirationsbild idag.

Av Persilja - 16 maj 2008 09:07

Från senaste Family Living. Den gröna sängen ÄLSKAR jag! Och mattorna huller om buller som i ett beduintält! Måste genast testa! Varför lägger jag alltid mattor rakt och en och en???

 
 
Ingen bild

Linda

16 maj 2008 09:45

Vilket underbart barnrum! Tänk vilken skillnad när man lackar om en så billig säng från Ikea!
Tusen tack för en underbar och inspirationsfylld blogg!
Kramar ifrån Kalmar!

 
Ingen bild

Persilja

16 maj 2008 10:14

Tack snälla Linda från Kalmar!

 
Ingen bild

Lucia

16 maj 2008 10:33

Å jaa vilket fint rum! Sängen helt fantastisk och likaså det virkade överkastet/filten vid fotänden. Helt i "Persilja style"! Jag får också alltid så himla mycket inspiration när jag kommer in till dig. Vill inte alls sitta här på jobbet längre : ( Men nu hägrar en veckas semester om hörnet. Ska bli såååå härligt!
Kram på dig!

 
Charlotte

Charlotte

16 maj 2008 10:42

Det är när jag ser sådana här bilder jag önskar barnen var yngre. Har du kollat nya TOVE? Det var massor i den som jag gillade.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Persilja

16 maj 2008 11:08

Åh, Lyllolyllolyllo! HÄlsa New York från mig!!! Ha så himla mysigt!!!!!! Å fota mycket med mobilen!!!! Puss!

Charlotte: Nej, jag har glömt Tove, ska bläddra på affären!

 
Liz

Liz

16 maj 2008 11:49

Hej hej, jo, jag har lagt ner good for you! Blogspot är bättre i många avseenden, det är därför. Men det kommer bilder på köket, ska försöka lägga upp i kväll.
Vad gäller skåpknoppar så är det just prickiga porslinsknoppar jag är ute efter ...tror jag...//Liz

http://www.anglagardsdrom.blogspot.com

 
kardemomme

kardemomme

16 maj 2008 12:44

Fyy søøøren!!!! Så lekkert barnerom!! Den eplegrønne senga skulle jeg gjerne hatt!!
Og de stripete mattene!!! Og det fine hvite nattbordet!! Og de fine høye vinduene sukk!!
Jeg elsker det bladet!! Har fått sinnsykt mye inspirasjon derfra!!

http://husetvedbekken

 
kardemomme

kardemomme

16 maj 2008 12:46

La plutselig merke til puten med hjorten på! Sååå fin!Jeg har fått dilla på hjort for tiden.. :)

http://husetvedbekken

 
Clara

Clara

16 maj 2008 14:18

Tittar inom och vill önska persiljeruskan en skön helg!
Härliga inredningsbilder!
det är något på väg till dig...inte det du tror...något helt annat...men jag har skickat det med snigelpost länk: http://www.flickr.com/photos/8618469@N02/2495954801/ så det kan ta sin lilla tid :)
Kram på dig!
Förresten så upptäckte jag nya detaljer på mina väskor från Persiljas Verkstad häromdagen...det stod Love och andra ord insydda....du är för söt!!!!! KRAM igen!

http://claraslinneskap.blogspot.com

 
rosa

rosa

16 maj 2008 15:13

Nydelig rom...men jeg likte definitivt stolen best jeg da. Den var lekker : )

http://www.cafelatter.bloggagratis.se

 
Gry

Gry

16 maj 2008 19:08

Ja, säg det. Varför kan man inte tänka mera utanför ramerna. Det är ju det man (jag) vill!!! Ett himla bra exempel, det med mattorna. Måste prova här hemma med ;-)

Ha en finfin fredagsmyskväll! Kram Gry

http://www.baragry.blogspot.com

 
Ingen bild

Persilja

16 maj 2008 19:47

Liz: Jag svarade hemma hos dig!

Kardemomme: Ja, det är ruggigt inpirerande! Färger och glädje!!! Och humor präglar all inredning! Haha, jagså du gillar hjortar. Har du sett min hjortväska?

Clara: Hoppsan, nu blev jag jättenyfiken juh!
Puss!

Rosa: Ska spana in, tänkte nog inte på stolen!

Gry: Mer utanför ramarna! Mer utanför ramarna. Mitt nya mantra. Kram!

 
susanne

susanne

17 maj 2008 10:06

ett tips till den gröna sängen en liknande fins på IKEA svart måla den grön.....

http://supermamman.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Persilja

17 maj 2008 13:34

Susanne: Det ÄR den sängen som de sprejat grön. Jag har två järnsängar i härbret från ikea som jag ska sprejmåla. En blir grön, den andra turkos tror jag...

 
susanne

susanne

18 maj 2008 13:36

där ser man vad lite färg kan göra!
det blir nog kanon snyggt...med grönt och turkost! vad fint det blev i M rum!!

http://supermamman

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards