Direktlänk till inlägg 25 januari 2008

Haha!

Av Persilja - 25 januari 2008 20:05

Min äldste son är rolig. Det är hans styrka. Humorn. Varje dag kommer det stor humor ur hans mun. Och varför det är så roligt är för att det alltid kommer när man minst anar det. Idag var det nästan bråk oss emellan och det kom upp gammal skåpmat som att yngre brorsan får mer grejor än honom. (Han har fått skateboard, snowboard och snowskate på rätt kort tid eftersom han ägnar sig åt de sporterna väldigt mycket och jag gärna uppmuntrar fysiska aktiviteter.) Jag svarade då lite irriterat, välj en sport och du får också nya grejor. Då vrålade han (argt trodde jag) JAMEN DÅ SKA JAG BÖRJA MED BERGSBESTIGNING SÅ KÖÖÖÖÖÖP MIG ETT BEEEEEERG!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  

 
 
Ulle

Ulle

25 januari 2008 20:27

Haha, de är goa! Ja du, köp honom ett berg, det har ni ju gott om upp i norr. ;) Kram och trevlig helg!!!

http://bergatrollen.se

 
Gry

Gry

25 januari 2008 21:34

Ha,ha.... skitbra sagt! Låter som en snabbtänkt kille din son;-)

Måste bara kommentera det förra inlägget. Du är så himla skön alltså. Gissa om vi är många som känner igen oss! Att städa är verkligen ett otacksamt arbete i en stor familj....Det är inte direkt beståndig lycka med ett nystädat hem. Och just det här med högar som bildar sig lite här och var. Vi försökte lösa vårt problem med avlastningsytor i köket med att köpa en lång köksbänk som skulle få stå fritt mellan köksbänken och matplatsen, med det givna resultat att det också är fullbelamrat nu...

Så snälla, give me some Feng Shui nu, jag bevhöver också en tro på att NÅGOT kan fungera....

Ha en fortsatt fin fredagskväll! Kramar Gry

http://www.baragry.blogspot.com

 
Ingen bild

Frk.FjellBERG

25 januari 2008 22:19

HaHAhaHA!
Det är gott gry i grabben hörs det ut som...
:0)
ps: slå till på en Alp vettja!

 
Plingen

Plingen

25 januari 2008 22:20

Vilken skön kommentar! Visst är det härligt med allt roligt som kommer ur barns munnar. De söta spontana....

Du har inspirerat mig, förövrigt, till att ta tag i vårat supertråkiga sopskåp, att jag börjat förändringen.... Detta har jag tänkt på lääääänge men det har liksom aldrig blivit av, Det kom en massa annat emellan... Du vet...

http://plingen.blogspot.com

 
synne

synne

25 januari 2008 23:46

Ja, kan inte Muhamed komma till berget så får väl berget komma till Mohamed.
Tror man kan köpa berg, eller var det tomt på månen??

Natta klem från Synne :)

http://nabolandet.blogspot.com

 
Ingen bild

Persilja

26 januari 2008 08:40

Ulle: Här i stan har vi ett, endast ett berg som heter Ormberget. Men i vår förra stad DÄR fanns det berg!

Gry: Jag har upplevt samma, tror att det enda som behövs är fler arbetstbänkar, men vad hädner, det blir bara mer belamringsytor. VARFÖR????

Frk Kjellberg: Haha! ja det kanske räcker.

Plingen:Roooligt!!!! Vill se resultatet! Gärna "före"bild också.

Synne: Nu har jag lärt mig ett nytt ord och vilket bra ord; klem, det är ju just det man gör! Klämmer!

 
helga fnissar

helga fnissar

26 januari 2008 20:32

En helt underbar kommentar ;)

http://www.helga1.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards