Direktlänk till inlägg 3 november 2007

One more dress finished!

Av Persilja - 3 november 2007 14:51

Nummer fyra klar! Här går det undan!

Nu måste jag laga mat!

Denna är för 4 år.

Läggs snart in på shopen. 

 
 
IT-mamman

IT-mamman

3 november 2007 17:29

Döfin! Jag köper den. Fast först måste jag vänta och se om du lägger ut fler 4-årskläder. Tänk om du lägger ut fler när jag just har köpt den, det har jag inte råd med. Men annars är den min. Om ingen annan hinner före. Måste genast in i shoppen och kika!

http://itmamman.wordpress.com

 
Ingen bild

Persilja

3 november 2007 18:20

IT-mamma: Precis vad jag tänkt föreslå! Vänta lite. Låt mig producera mer och så väljer du då. Jag lovar att du får första tjing!
Du MÅSTE vänta!

 
Kicki

Kicki

3 november 2007 18:52

Kan du inte sy en kjol till mig av sånt där tyg? I knälängd,något a-formad?? Tyget nederst önskas tack så mycket!
På tal om tröjan din söta dotter har,min lilla W har en sån fast en brun med rosa elefanter.Ojojoj vad många som kommenterat om det inte är en tjejtröja,faktiskt mest barn!! Jag tar mig för pannan:-)

nu ska vi äta pizza,mums!

http://iverashus.blogspot.com

 
Ingen bild

Persilja

3 november 2007 19:42

Kicki: Ja, du har rätt! Ja gborde nog sy lite vuxenkläder också, typ kjolar!! Fast det går mer tyg förstås och jag har ju inte så stora bitar av alla...men det är en bra idé!!! Ska nog göra det!!! Molly har också den bruna tröjan med rosa elefanter. Men vadå? Ska inte killar få ha snygga tröjor. Suck! Inskränkta barn finns det tyvärr gott om och då undrar man ju hur föräldrarna är...

 
Ingen bild

lyckoskatt

3 november 2007 21:39

men!!! kan du inte göra den till en liten liten tjej på typ ett år??? den är ju verkligen HUR fin som helst. Min dotter skulle se helt fantastisk ut i den... : )

 
IT-mamman

IT-mamman

3 november 2007 22:06

Nej, inte första tjing. Jag litar helt på din goda smak och kommer att gilla allt du gör. Precis som hos frisören - jag har aldrig någon vilja där. Litar alltid på den som kan saker och ting bättre än jag.

http://itmamman.wordpress.com

 
Ingen bild

Persilja

3 november 2007 22:16

lyckoskatt: det kommer mera klännigar men kanske inte någon exkat likadan...de är alla unika

IT.msmsm: Tackar! Vilket beröm!!! Jag fortsätter producera...kul...

 
lyckoskatt

lyckoskatt

4 november 2007 21:29

du har kittlat mig i flera månader nu... idag gjorde jag slag i saken och gjorde en förklädesklänning själv. tiden finns väl egentligen inte men jag tog den. den är inte riktigt klar men jag la ut den ändå. kika om du har lust. :) tack för all inspiration du ger!! och snälla snälla gör en i en mindre storlek också.... ;)

http://lyckoskatt.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards