Direktlänk till inlägg 1 juli 2007

Kirunafestival.

Av Persilja - 1 juli 2007 23:12

Är så trött att ögonen vindar så jag ska bara visa några bilder ikväll. Vi har varit på Kirunafestivalen och sett Lordi.

Åttaåringen var salig!

En snabb visit i forna hemstaden skapade inte ett uns av tillbakalängtan. Tvärtom! Det var kkkkalllt!Endast ca 10 grader. 

Fast de flesta hade värmt sig inifrån så att säga...och en del var klädda i kort kjol och linne. En del hade roligt på andra sätt.

Sonen åkte också detta men maken hann aldrig klcka nog snabbt. Den heter inte virvelvinden för inte!

NU ska jag soooova.


 
 
Ingen bild

Clara

2 juli 2007 09:14

Ha en skön sommar kära Persiljekvist!!!!Kram

 
Maria-jag blommar

Maria-jag blommar

2 juli 2007 10:22

Roligt med en liten minitripp även om det var brr..kallt!? Idag har vi ju varmt och skönt och sommar här iallafall, kanske sommaren kommer på riktigt nu?

http://jagblommar.blogspot.com

 
Millis

Millis

2 juli 2007 16:49

Förstår att åttaåringen var salig...minen påminner om min sons, när vi var på Öland och såg Hjalle & Heavy (är det nån, som kommer ihåg dem?) för ett antal år sen.

http://millis.bloggagratis.se

 
Anna Stilla

Anna Stilla

2 juli 2007 17:14

Med risk att verka mysko måste jag säga att du är den vackraste mamma jag har sett!

http://www.annastilla.blogspot.com

 
Ingen bild

Persilja

2 juli 2007 18:42

Clara; Detsamma till dig rara Clara!!!

Maria-jag blommar: Ja! Nu håller vi tummarna för att solen gassar i veckor och att myggen sakta försvinner och att himlen blir blå och vacker och att det kommer några regnstänk någon natt då och då...

 
Ingen bild

Persilja

2 juli 2007 18:45

Millis: Hjalle och Heavy...nej, ingen klocka ringer...måste googla och se vad det kan va...om det finns på google...hihihi!

Anna Stilla: Du och jag Anna-fniss-vi kan starta varandras beundrarklubb...

 
Kaffeflickan

Kaffeflickan

2 juli 2007 20:16

Hej gumman. Skulle bara kolla om du mår bra. Jag blir lite orolig för dig. Du snurrar mycket upp och ner nu. Hoppas att du kan landa lite mentalt. Ni verkar i alla fall haft en kalasfestivaldag. Det är vi glada för!!!

http://timelessrooms.blogspot.com

 
Ingen bild

Persilja

2 juli 2007 22:59

Kaffeflickan: Tack för omtanken! Jag är verkligen som en jojo! Men det känns mest bra. Jag har verkligen sänkt ribban, iallafall några cm...fniss. Jag VET att jag ska vila nästa vecka. Inte en skit ska få någon energi från mig. Jag ska tanka energi så gott jag kan istället. Om det nu blir genom att sova eller rensa ogräs eller åka och bada-det spelar nog ingen roll. Gulligt att du bryr dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards