Direktlänk till inlägg 17 april 2007

NUUUU syns (väl) bilden till höger!!!!

Av Persilja - 17 april 2007 16:40

huuuuööööhhh huuuuööööh huuuuöööööh

(Profylaxliknande andningsövningar.)


Eftersom till och med nybörjare som Maria klarat detta gör jag nu ett nytt försök!

Nu SKA

bilden

komma

till

Höger

om

denna

text!

Till

HÖGER!!!

Hör ni inget mer från mig nu efter detta inlägg beror det på att jag slagit sönder datorn!

(Till HÖGER!!! KOMMER BILDEN NUUU!!!till höger!!!)

 
 
Dubbelörnen

Dubbelörnen

17 april 2007 16:46

Jag ligger på golvet, jag skriker av skratt, tårarna rinner, jag döööörrr... Hjäälllp.... var är den blå påsen...

http://karljohansgarden.blogspot.com

 
Dubbelörnen

Dubbelörnen

17 april 2007 16:48

näää jag dööör verkligen för nu ser man inte ens texten på kommentaren innan...hela du är på skärmen.... Snälla jag orkar inte mer...

http://karljohansgarden.blogspot.com

 
Ingen bild

Pippi

17 april 2007 16:52

Förlåt... Men nu bryter jag ihop. Jag lämnar din blogg nu, för kollegorna börjar titta konstigt på mig...

 
Dubbelörnen

Dubbelörnen

17 april 2007 16:55

Uppe o kippar efter luft *gapskrattar* en sak med dig är att man aldrig har tråkigt hos dig...

Jag har så ont i magen, skrattar högt varje gång jag ser din vilda blick på skärmen... Tvångströjan ligger säkert beredd i trappen, kika ut o kolla, gubbarna står där...

http://karljohansgarden.blogspot.com

 
Ingen bild

Dubbelörnen

17 april 2007 17:17

Trots magont, kramp i kinderna, nästan inkontinensbesvär... så vill jag bara säga att du min goa Bladpersilja är min superfavorit... Så underhållande, så rolig, så helgalen, helt enkelt helt underbar...
Kramar

 
Ingen bild

Hundbiten

17 april 2007 17:24

Persilja, bildera är för breda för att rymmas högerställt. De tar upp hela bredden på kolumnen/spalten, och hamnar därför nedanför eller rakt över texten.

 
Ozzy

Ozzy

17 april 2007 17:24

Men shitmajbritt vad du har fipplat med bilderna idag! hahaha... man ser ju nada på vissa ställen. Rolig kod jag fick skriva in nu förresten. Passande. Knaz.

http://clownozzy.blogspot.com

 
Clara

Clara

17 april 2007 18:07

För det första Persilja...så är det fult att peka!!!! Ha ha ha hihiooooooooooo jag dör.....du är helt CRAZY, vet du om det!
Jag tror vi får ta en liten genomgång ikväll via mail när det gäller bildhantering :)
Du har gjort min dag iallafall, knaspotta!

http://claraslinneskap.blogspot.com

 
maria

maria

17 april 2007 19:03

Men hallå här!!!!
Är det så här det blir bara för att jag åker och köper lite kök en stund.... Kan man aldrig få va med på det roliga... fniss... hahaha...

Förresten Clara, jag vet att Persilja menar att jag klarar detta och visst texten kommer på den sida jag tryckt in men det kommer ju hur många bilder som helst i bredd... Det ser inte ut som när jag gjort det efter att jag sparat inlägget så jag tycker ju att du skulle kunna bjussa på lite gruppkonferens/kurs på den där mailen i kväll, hihihi...

Kramar på dig Persilja och jag lovar nu ska jag göra ett nytt försök

http://gnallspikarochlivsflanorer.bloggagratis.se

 
elaina

elaina

17 april 2007 22:46

"They´re going to take You away, HahaHihiHoho, to theFunnyFarm..."

Snart måste vi åka dit allehopa å hjälpa Människa innan Hon bryter ihop fullständigt: både rörigt med packning å flytten å nu totalt kaos på bloggverkstan oxå!
Jag överväger att ta semester en vecka å gå i kloster el. hjärnrenoverings-klinik långt bort från allt vad multi-sinnesintryck heter, med bara luuugn&roooo.
Kanske finns det nå´n bra så´n i Norrbotten...
=0)


http://elaina.bloggagratis.se/2007/04/11/120569-la

 
Pia

Pia

18 april 2007 11:50

Suck, här e de rena rama dårhuset man kan inte annat än att garva åt er, ni e ju bara för sköna, helt underbara må jag säga.

http://pumashobbyverkstad.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards