Direktlänk till inlägg 13 april 2007

Guld!

Av Persilja - 13 april 2007 00:10

Som en del förhoppningsvis vet blev Plannja svenska mästare i basket häromdagen. Igår var det kortege längs Storgatan i Luleå. Ditskickad var svärmor för att köpa guldtröjor åt familjen. Fem stycken blev det, varav fyra stycken med alla spelares autografer skrivna med guldpenna. Svärmor stod först i kön och fick alltså tag i dessa relativt unika tröjor...
(Nu går väl guldtautograferna bort i första tvätten...men i allafall!)
Bild: Dottern som leker guldmedaljör samt närbild på guldtröjan.

 
 
Kajsa

Kajsa

13 april 2007 00:36

Vilken underbar blogg du har!

http://kajsa.webblogg.se

 
Ingen bild

Persilja

13 april 2007 01:16

Kajsa: Tack! Kikade in hos dig och måste säga detsamma! Norrbottning va? Haparanda? Kul!

 
Esters mamma

Esters mamma

13 april 2007 08:48

Vilken snäll farmor ni har:-)
Fina tröjor, Ester får bara Brynäs grejer av sin farmor.
Måste råda bot på det snarast, får ta kontakt med morbror.

http://estersmamma.blogg.se

 
Ingen bild

Lantliv

13 april 2007 11:01

Är det en tova jag ser? Underbart. Gillar din dotters stil,hon ser så där avslappnad ut som jag skulle vilja vara. Är det mamma som fixat muddarna?

 
rrrrrarrrra Clara

rrrrrarrrra Clara

13 april 2007 11:02

Har du börjat jobba på kuriren ännu .....din lilla retsticka !
Krrrrrram

http://claraslinneskap.blogspot.com

 
Hundbiten

Hundbiten

13 april 2007 13:15

Härligt för er och för Planja :) Och vilken toppenfarmor!

Här är det mest hockey och Färjestad som gäller, men de är ju inte med i leken längre :(

http://www.hundbiten.bloggagratis.se

 
IT-mamman

IT-mamman

13 april 2007 17:52

Sicken svärmor! Tur att inte sönerna är här och hänger över axeln på mig, basketspelare som de är. Skulle bli störtavundsjuka!

http://itmamman.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards