Direktlänk till inlägg 6 april 2007

Påskhare.

Av Persilja - 6 april 2007 10:05

Kan inte låta bli att dela med mig av denna bild...Vet ej dess ursprung-huruvida den är sann eller osann... kolla in vad haren verkar njuta! Fniss!!!
Men lite påskfaktorer finns det väl i den iallafall!
Imorgon kommer påskharen hit...
Han värper presenter till de fyra små liven som börjar vara så stora att de inte alls tror på varken påskhare eller jultomte. Men påskharen kommer i allafall...
Dock en annan än den på bilden hoppas jag!

 
 
Gerda-Thyra

Gerda-Thyra

6 april 2007 10:51

fniss... Hemma hos oss är det hönan som värper färgglada ägg med mumsigt innehåll.. och det värps 4 stycken, oavsett om mottagarna är
23, 21 eller 11 år gamla ...
Traditioner går nog före tro i det här fallet!
Ha en riktigt GLAD PÅSK!

http://gerda-thyra.bloggagratis.se

 
Anette

Anette

6 april 2007 14:11

Hej! Tack för att du skrev en kommentar hos mig. Då hittade jag till dig och det var kul. Jag är en pelargontoka men i år har de flesta dött för mig. Blir jag med hus så kommer jag att köpa in mängder med pellar så jag kan "klä in" stugan.
Så befriande det var att läsa om din och dotterns skidfärd. Jag är likadan. Struntar hellre i städningen och gör något viktigare.
Ha en jättefin påsk
Anette

http://anette.bloggagratis.se

 
Clara

Clara

6 april 2007 14:24

Jag hade faktiskt inte räknat med att man skulle mötas av en bild på någon ljuvlig liten luddig påskkyckling...när man gick in till dig :=)Du är tokig du....är det det här som kallas "påsknummer" !
Gå in till mitt, så får du läsa om vad som hände mig igår !
Kram på dig ....din lilla sprallhöna!

http://claraslinneskap.blogspot.com

 
IT-mamman

IT-mamman

6 april 2007 15:51

Vad säger man om den här bilden? Fort vidare till nästa inlägg!

http://itmamman.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards